Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Królewna Balonowa\Relacje

1424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

FinnEdytuj

Królewna Balonowa uważa, że Finn jest słodki. Finn był w niej zakochany, ale nie wiadomo czy z wzajemnością (chociaż może nieświadomie się w nim podkochiwać). Jednak w dwóch momentach odcinka szóstego sezonu pt. "Piżamowa Wojna" ujmująco na siebie patrzą. Finn często ratuje Bonnibel z opresji. Ona twierdzi, że Finn jest jej bohaterem. Królewna czasem też ratuje Finna i Jake'a (odc. Loch). Królewna Balonowa uważa, że Finn jest zbyt młody by pojąć niektóre rzeczy, czego Finn nienawidzi. Balonowa darzy Finn raczej miłością matczyną.  

JakeEdytuj

Jake jest przyjacielem Królewny Balonowej. Lubi jej wypominać, że jest zazdrosna o Finna. 

MarcelinaEdytuj

Marcelina i Królewna były kiedyś przyjaciółkami. Co ciekawe,nie wiadomo o co się pokłóciły. W odcinku "Brakujący element" Marcelina śpiewała o Balonowej,

że zakopałaby ją gdzieś i wypiła jej krew, co było kłamstwem, dlatego drzwi z powrotem się zamknęły. Nie wiadomo, dlaczego relacje pomiędzy wampirzycą, a Królewną się zmieniły. Marcelina zwraca się do Królewny z pogardą i często mówi do niej po imieniu "Bonnibel" , albo "Balkonowa". Marcelina nie chciała, by Finn poszedł z Królewną do kina i dlatego źle mu doradzała w odcinku Chodź ze mną. Królewna Balonowa oddała koszulkę od Marceliny wiedźmie, żeby odzyskać dla niej Hambo. Koszulka była przesączona sentymentem.Obecnie są przyjaciółkami. Znają się od bardzo dawna. Po tym jak Słodkie Królestwo zaczęło się zwiększać, Bonnie odsunęła Marcysię od siebie. Od odcinka Szkodniki znowu zaczęły spędzać ze sobą czas.

Lodowy KrólEdytuj

Królewna Balonowa jest drugą najczęściej porywaną królewną (pierwsza jest Królewna Malinka ) przez Władcę Lodowego Królestwa. Lodowy Król śpiewał, że jest jego numerem jeden. Napisał dla niej piosenkę - O, Balonowa!. Królewna Balonowa nie lubi go. Cokolwiek Bonnibel powie do Króla on myśli, że ona się do niego przystawia.

Panna JednorożekEdytuj

​Królewna traktuje Pannę bardziej jako przyjaciela, a nie jak zwierzątko. Królewna czasem jeździ na Pannie. Często z nią rozmawia, ponieważ Królewna jest jedną z nielicznych osób, które rozumieją, co Panna mówi po koreańsku.

RicardioEdytuj

Ricardio był zakochany w Królewnie Balonowej i w odcinku Ricardio - Człowiek-Serce postanowił wyrwać Balonowej serce z piersi i ożenić się z nim. W odcinku Panna Jednorożek i Coś Ricardio chciał ożenić się z całą Królewną Balonową.

CytryndorEdytuj

Cytryndor to pierwszy nieudany eksperyment Królewny. Swojego czasu napadał Słodkie Królestwo, dlatego Królewna dała mu własne królestwo i dożywotni zapas słodyczy.

Cytryndor 2Edytuj

Królewna Stworzyła Cytryndora 2 aby Cytryndor miał kogoś do towarzystwa.

MiętówkaEdytuj

Miętówka to wierny sługa Królewny Balonowej. Chociaż nie wie o nim wielu rzeczy. Jest jej posłuszny, jednak w odcinku Zalotnik, był zły na królewnę i uderzył ją w twarz.

CynamonekEdytuj

Królewna ma dużą cierpliwość do Cynamonka. Nigdy na niego nie krzyczy nawet gdy strasznie ją rozzłościł.

Orzechowy KsiążęEdytuj

Królewna Balonowa przejawia bardzo mocną nienawiść do Orzechowego Księcia, ponieważ ilekroć przychodzi z wizytą do jej Królestwa, ten opróżnia jej zapasy puddingu. W odcinku "Książę", Finn wyjaśnia Królewnie, że to wszystko dzieje się z powodu jego uzależnienia; brak puddingu sprawia, że Orzechowy Książę traci kontrolę nad sobą. Królewna wybacza mu, jednak, jak wytłumaczyła Finnowi, w dalszym ciągu mu nie ufa.

DranemEdytuj

Dranem to ptak, środek transportu Królewny Balonowej.

BMOEdytuj

Królewna Balonowa grała na BMO w odcinku Brakujący element. Wydaje się, że są dobrymi przyjaciółmi.

CiastkoEdytuj

Królewna Balonowa zniszczyła marzenie Okruszka o byciu królewną. Ciastko szantażował Królewnę, bo chciał, aby oddała mu koronę.

Pan KremówkaEdytuj

Pan Kremówka i Królewna Balonowa byli kiedyś parą.

Królewna DiamentEdytuj

Królewna Balonowa i Królewna Diament to prawdopodobnie przyjaciółki, ponieważ ich zdjęcia wiszą w Pałacu w Słodkim Królestwie. Królewna Diament pojawia się na wielu imprezach organizowanych przez Bonnibel.

Ogniowa KrólewnaEdytuj

Królewna Balonowa uważała KO za wielkie zagrożenie dla Ooo, więc dla tego była przeciwna związku Finna i Phoebe. Zaprzyjaźniły się w odcinku Ochłodzenie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki