Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Królewna Bandytów

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Bandit Princess
BP and FS.png
Imię: Bandit Princess
Płeć: Kobieta
Zajęcia/Praca: Okradanie i zabijanie innych
Bandit Princess to okrutna księżniczka złodziei. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku I Am a Sword.

Pomimo że jest księżniczką to prawdopodobnie nie rządzi żadnym królestwem.

Wygląd Edytuj

Bandit Princess przypomina trochę wysokiego człowieka z rogami. Ma białą skórę, krótkie czarne włosy i szare nogi do kolan. Nosi błękitną suknie owiniętą niebieski pasem. Ma żółte oczy a ich źrenice są czarne.

Historia Edytuj

Znajduje ona zagubiony miecz Finna i wykorzystuje go do swych niecnych czynów. Jednym z jej celów było Kolczaste Królestwo. Będąc w mieście zabiła strażnika, odcięła głowę burmistrzowi i zabrała całe złoto.

Następnie wyruszyła do pudełkowego królestwa gdzie zabiła pudełkowego księcia. Chwile później przybył Finn, który widząc jej okrucieństwo, postanawia zabić morderczynie. Oboje stają do walki na miecze, pojedynek kończy się nagle gdy Finn mieczem Traw przebija klingę Finno Miecza i będąc tym przerażony zapada w śpiączkę. Bandit Princess uciekła z maniakalny śmiechem.

Osobowość Edytuj

To zdecydowanie postać dla której nie liczy się nic oprócz własnego zysku. Czerpie przyjemność z zabijania innych. Jest również agresywna i arogancka, nie robiła sobie nic z błagań o litość kolczastych ludzi, miał gdzieś prośby Miecza Finna żeby przestała. Chociaż Bandit Princess nie dorównuje sile innym potężnym czarnym charakterom, to okrutna morderczyni i złodziejka.

Ciekawostki Edytuj

  • Uważa, że urodziła się z wścieklizną, a jej rodzice ją nie kochali.
  • Jest jedyną postacią która zabił, kogoś bez żadnych uczuć.

Więcej w Fandom

Losowa wiki