Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Królewna Bonnibel Balonowa

1423strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze26 Share

Królewna Bonnibel Balonowa
PB whitout crown.png
Imię Bonnibel
Płeć Kobieta
Wiek 827 (biologicznie)
19 (wygląd)
13 (czasowo)
Rasa Słodyczanka
Zajęcia/praca: Królewna Słodkiego Królestwa Naukowiec
Rodzina Wujek Gumbald (wujek)
Goliad (postać) (wytwór/klon/następca)
Cytryndor (eksperyment/następca)
Cytryndor II
Pan Kremówka (były chłopak)

Różowa Masa (matka) Neddy (brat)

Polski dubbing Agnieszka Fajlhauer
Następna postać Panna Jednorożek
Status Żywa

Królewna Bonnibel Balonowa (ang. Princess Bonnibel Bubblegum) to jedna z głównych bohaterów serialu. Jest władczynią Słodkiego Królestwa, wynalazcą i wielkim naukowcem. W pewnym okresie czasu jej Królestwem władał uzurpator, Król Ooo. Dzięki buntu słodyczan przeciwko tyranowi, ponownie jest Władczynią swojego imperium.  

Wygląd

Balonowa ma długie niemal do ziemi, różowe włosy zrobione z gumy balonowej. Najczęściej nosi na sobie różową suknię i złotą koronę wysadzaną niebieskim kamieniem szlachetnym. Jej twarz jest wyraźnie różowa, stapia się z włosami i sukienką. Jest cała z gumy balonowej.

Charakter

Włada całym Słodkim Królestwem. Jest bardzo dobrą władczynią − potrafi być wyrozumiała, wrażliwa na problemy poddanych oraz cierpliwa. Tak bardzo kocha swoich poddanych, że w odcinku Panika na Śpiącym Przyjęciu postanawia ożywić tych, którzy zmarli. Ma bzika na punkcie techniki. Nie lubi Orzechowego Księcia, ponieważ podkradał jej pudding, z powodu rzadkiej choroby zwanej "niedoborem puddingu". Myślała też, że ją oszpecił, jednak zrobił to Finn, ale nie przyznał się, ponieważ bał się, że straci przyjaźń KB. W odcinku Śmiertelny Upadek przeżyła śmierć kliniczną, co zmieniło jej postrzeganie świata.

Umiejętności

Królewna Balonowa bardzo dobrze zna się na nauce, między innymi na fizyce czy chemii. Jest wynalazcą (wynalazła Wodne Fajerwerki). Uwielbia technikę i konstruuje takie rzeczy jak rakiety. Hoduje żółwie oraz szczura − jej podopieczny nazywa się Nauka. Zna język niemiecki. Bonnibel należy także do chóru gwiżdżącego. Potrafi także latać na swoich ptakach i stworzyła kiedyś najwspanialszą kanapkę.

Relacje

Osobny Artykuł: Królewna Balonowa\Relacje

Zwierzęta (Pupilki)

Ciekawostki

  • Przeżyła śmierć kliniczną.
  • Zbiera podatki od Finna i Jake'a.
  • By wywołać ponowny proces dorastania, w odcinku Zbyt młoda przytula i całuje Finna.
  • Jej kolczyki, korona i amulet chronią ją przez zaklęciami Króla Złego.
  • Ma bardzo wysokie IQ, potrafi chociażby stworzyć serce lub istotę żyjącą (np. Cytryndor).
  • Uwielbia spaghetti.
  • Ma szybkiego ptaka o imieniu Dranem.
  • W komiksie Marceline and Scream Queens była menadżerem zespołu Marceliny.
  • W wielu odcinkach nosi inne stroje lub fryzury.
  • Zna język niemiecki (w niemieckiej wersji PNP język niemiecki zastępuje język turecki).
  • Jest drugą, a nie pierwszą najczęściej uprowadzaną królewną przez Lodowego Króla. Pierwszą jest Królewna Malinka.
  • Ma dużo cech podobnych do Małgosi ze Zwyczajnego Serialu, np. obie są bardzo inteligentne.
  • Lubi zapach koszulki, którą dostała od Marceliny.
  • W swoim pokoju ma obrazek z Finnem (odcinek Książę).
  • Oddała koszulkę od Marceliny wiedźmie Mai, żeby zdobyć dla niej Hambo.
  • Jake uważa, że jest zazdrosna o związek Finna z Królewną Ognia.
  • W odcinku Skarbiec odzyskała amulet, który ożywił Strażników Królewskiej Obietnicy. W tym odcinku Strażnicy mówili do niej mamo.
  • Wyglądała na zawstydzoną, gdy Finn dowiedział się, że ma więcej niż 19 lat.
  • W swojej wizji w odcinku Śmiertelne zło widziała Króla Złego.
  • Ma szczura Naukę, który umie robić antidotum dla zombie.
  • W odcinku Śmiertelny upadek Król Zły zawładnął ciałem Królewny.
  • W odcinku "Goliad" na jej fartuchu siedzi taki sam naukowy pasożyt jak na fartuchu Dr. Królewny.
  • Według niej magia to nauka.
  • W odcinku Śmiertelne zło powiedziała Finnowi, że jej na nim zależy.
  • Olivia Olson, aktorka podkładająca głos pod Marcelinę powiedziała, że Królowa Wampirów i Królewna Balonowa były naprawdę parą. Uprzedziła też, że ze względu na to, że w niektórych krajach, gdzie serial jest emitowany, związki homoseksualne są nielegalne, nie ma szans na zobaczenie ich romantycznych scen na ekranie.
  • W odcinku Panna Jednorożek i Coś zrobiła Lodowemu Królowi nowe serce ze ścięgien Ricardia, toffi i marakasów.
  • Powiedziała Marcelinie, że koszulka, którą od niej dostała, wiele dla niej znaczy. Udowadnia to, że są ze sobą zżyte.
  • W odcinku "Co drzemie w silniku?" była uwięziona w ściekach przez jaszczury.
  • Ma kota o imieniu Timmy.
  • W odcinku Tylko dla czarodziejów przecięła przepaskę Abraka-Daniela.
  • Od odcinka Gorące Przeznaczenie nie jest już Władcą słodkiego królestwa, ponieważ przegrała wybory z Królem Ooo. Wróciła do władzy w ostatnim odcinku miniserii Stakes, Mroczna Chmura.
  • Ma brata Neddy'ego.

Więcej w Fandom

Losowa wiki