Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Królewna Malinka

1440stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Królewna Malinka jest Władczynią Owocowego Królestwa, które zamieszkują Owocowi ludzie. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku Więźniowie Miłości, w którym Lodowy Król zmusza ją do grania na Keyboardzie. Była jedną z królewien (drugą była Królewna Hot-Dog), które pomogły uwolnić Jake'a z lodu, w którym uwięził go Lodowy Król. W odcinku Księgowidło, występuje dosłownie na chwilę. W odcinku Oczy Lodowy Król ponownie ją porywa ale Finn i Jake ją ratują. Pojawia się również w odcinku Wierność królowi, w którym jest jedną z wielbicielek "Fajnego Króla" (Lodowy Król). W odcinku Jake kontra Me-Mow zostałaby niemalże zamordowana przez Me-Mow'a gdyby nie obżarstwo Jake'a, który ujawnił jego kryjówkę, jednak później podczas próby ataku jagody królewny odpadają co ją ratuje, stwierdziła, że nie czuje się najlepiej i ma potrzebę pójścia do szpitala. W Pięciu krótkich opowieściach siedzi na widowni i ogląda pokaz talentów, na którym przypadkowo zostaje uderzona piłką do koszykówki rzuconą przez Królewnę grudkowego kosmosu, która się i odbija i trafia do kosza. W odcinku Mały Łobuziak jest uwięziona w klatce przez Lodowego Króla razem z innym królewnami, który czyta im swoje opowieści. Stwierdzają one, że są one złe i bardziej wolą wersję opowieści Marceliny. W odcinku Meble i mięso jest bardzo zdenerwowana na Finna i Jake'a, którzy chcą ją przekupić. Z tego powodu rozkazała roztopić złoto i ich nim zalać, jednak ostatecznie jej się nie udaje. Pod koniec odcinka Finn stwierdził, że trzeba napisać list z przeprosinami aby Królewna się więcej nie gniewała.

Wygląd

Królewna wygląda jak zwyczajna malina. Ma złotą koronę z czerwony klejnotem na szczycie gałązki. Kiedy jej jagody się odczepią przypomina wiśnię. W odcinku Meble i mięso możemy zauważyć, że kiedy się zdenerwuje jej twarz zmienia odcień na ciemniejszy.

Charakter

Królewna Malinka jest bardzo dziewczęca. Jak większość królewien podkochuje się w Finnie. Jest równie słodka jak słoniczka. W niebiezpieczeństwie pozwala się chronić dzięki czemu Finn ratuje ją w odcinku Jake kontra Me-Mow.

Umiejętności

Potrafi odczepić swoje jagody, nie wiadomo czy jest to kontrolowane. W odcinku Jake kontra Me-Mow twierdzi, że po prostu nie najlepiej się czuje i ma potrzebę pójścia do szpitala.

Występowanie w odcinkach

Role główne

Role drugoplanowe

Wspomniana

Ciekawostki

  • Jej telefon wygląda jak kiść winogron.
  • Razem ze swoimi strażnikami zasnęła do kołysanki, którą śpiewał Finn.
  • Lodowy Król znajdzie w niej coś idealnego, dowiadujemy się tego w odcinku Potworna narzeczona, w którym kradnie on jej część ciała.
  • Malinka 11.png
    Prawdopodobnie jest mięsożerna, gdyż jedzenie np. owoców czy warzyw jest w jej przypadku byłoby kanibalizmem.
  • Jest najczęściej porywaną (przez Lodowego Króla) królewną, nawet częściej niż Królewna Balonowa.
  • W odcinku Jake kontra Me-Mow dowiadujemy się, że jej poddani bardzo ją kochają.
  • W odcinku, Gorący dotyk Jake zasugerował Finnowi, że jest ona dla niego lepszą kandydatką od Królewny Ognia.
  • W odcinku Meble i mięso chciała zabić Finna i Jake'a wylewając na nich przetopione złoto należące do nich.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki