Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Królewna Malinka

1423strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Królewna Malinka
Wildberry.png
Imię: Malinka
Płeć: Kobieta
Wiek: Nieznane
Rasa: Słodyczanka owoc
Zajęcia/Praca: Królewna Owocowego Królestwa
Rodzina: Nieznane
Miejsce zamieszkania: Owocowe Królestwo
Królewna Malinka (ang. Wildberry Princess) po raz pierwszy występuje w odcinku Więźniowie Miłości, w którym jest porwana przez Lodowego Króla. Była zmuszona przez Lodowego Króla do grania na keyboardzie. Jest jedną z dwóch królewien, które pomagały uwalniać Jake'a, kiedy został zamrożony przez Lodowego Króla. W odcinku Jake kontra Me-Mow miała być zamordowana przez Me-Mow'a, kociego zamachowca z Gildii Zabójców. Pojawiła się w Furniture & Meat. Ukarała Finna i Jake'a za to, że przekupili wszystkich strażników w królestwie, jednak BMO w porę ich uratował.

Wygląd

Królewna Malinka wygląda jak malina z rękami, nogami i twarzą. Na czubku gałązki wystającej z głowy ma małą koronę z jednym kamieniem.

Charakter

Królewna Malinka jest nieśmiała i strachliwa. W odcinku Bad Little Boy twierdziła, że opowieści Lodowego Króla są nowym rodzajem tortur.

Ciekawostki

  • W odcinku Sen na Deszczowej Jawie pojawiła się na kartoniku po soku.
  • Prawdopodobnie jest mięsożerna, gdyż jedzenie np. owoców czy warzyw jest w jej przypadku kanibalizmem.
  • Jest najczęściej porywaną (przez Lodowego Króla) królewną, nawet częściej niż Królewna Balonowa.
  • Jest zakochana w Finnie.
  • w odcinku "Jake kontra Me-Mow" zasneła przy kołysance, którą śpiewał Finn.
  • Jej telefon ma kształt kiści winogron.
  • Lubi kąpać się w wannie z mięsem.
  • Aby nie gniewać się na osobę musi dostać list z przeprosinami.
  • Ze złości się czerwieni.
  • W odcinku "Furnitute and Meat" chciała zabić Finna i Jake'a wylewając na nich przetopione złoto należące do nich.

Galeria

Maxresdefault-2.jpg

Więcej w Fandom

Losowa wiki