FANDOM

Królewna Pierścionka Zaręczynowego
Pierść.png
Imię Królewna Pierścionka Zaręczynowego
Wiek Nieznany
Płeć Kobieta
Rasa Humanoid
Zajęcie\Praca Królewna
Rodzina Nieznana

Królewna Pierścionka Zaręczynowego jest jedną z wielu królewien w Krainie Ooo. Według odcinka "Dzień Królewny" jest zarejestrowaną królewną.

Wygląd

Królewna Pierścionka Zaręczynowego ma krótkie różowe włosy i seledynową skórę. Na głowie nosi pierścionek zaręczynowy z niebieskim diamentem zamiast korony; jest ubrana w długą białą sukienkę (prawdopodobnie ślubną) przewiązaną fioletową wstążką.

Historia

Królewna pierwszy raz pojawia się w odcinku "Ricardio - Człowiek-Serce" na publicznym pokazie Ricardia w Słodkim Królestwie - sprezentowaniu masażu "dla przyjaciela". KPZ wydawała się być zadowoloną z pokazu.

Pojawia się przez moment w sferze wyobraźni Lodowego Króla w odcinku "Czym Jest Życie?" - jako jedna z wielu królewien, które porywałby BRCR wraz z Lodowym Królem, gdyby został pod jego opieką.

Zostaje w niedługim czasie porwana przez Lodowego Króla w odcinku "Wierność królowi", a następnie uratowana przez Finn'a i Jake'a. Pobyt w celi spowodował traumę u królewny - powtarzała stale, aby ją uwolnić, będąc w szoku. Potem Królewna staje się jedną z kandydatek na żonę Fajnego Króla (Lodowego Króla), przez którego królewna zostaje zamknięta w prowizorycznej klatce w myśli, że ma dobre intencje. Później usiłuje powstrzymać Finn'a i Jake'a przed pobiciem Fajnego Króla.

Ciekawostki

  • Według Natashy Allegri, Królewna Pierścionka Zaręczynowego ma rzekomo przypominać "zdesperowaną i zwariowaną druhnę z lekkim trzepnięciem".
  • Jej łóżko przypomina ogromne pudełko na obrączkę.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki