Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Królewna Szkielet

1506stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Królewna Szkielet znana również jako (Królewna Zombie) jest władczynią Królestwa Kości i po raz pierwszy pojawia się w sferze wyobraźni Lodowego Króla w odcinku Czym Jest Życie?. Kolejny raz pojawia pojawia się w odcinku Wierność królowi jako jedna z wielbicielek "Fajnego Króla". Nie mówi ona za dużo, a także wydaje się, że gryzie rzeczy jak w odcinku Wierność królowi, w którym gryzła kraty klatki.

Pojawia się także w odcinku Potworna narzeczona, w której jest jedną z księżniczek pozbawionych części ciała przez Lodowego Króla, skradziono jej lewą nogę. W tym odcinku po skradzeniu nogi po raz pierwszy się odzywa, mówiąc "To się czasami zdarza".

W odcinku Piknik u Królewny pojawia się na chwilę, gdy Finn wita inne królewny. Zdaje się, że nie zna bądź nie pamięta Królewny Szkielet, co możemy wnioskować po tym, że zwraca się do niej "Cześć... Tyyyy...". W odcinku Dzień Królewny dowiadujemy się, że jest jedną z "legalnych" królewien.

Wygląd

Królewna jest szkieletem ubranym w zniszczoną suknię z lawendowym gorsetem i szarobrązowym postrzępionym bądź pierzastym kołnierzem podobnym do spódnicy. Nosi wysokie, szare kozaki i ciemnozłotą koronę. Jej włosy sięgają szyi i są w tym samym kolorze co buty. Podczas chodzenia kuleje.

Występowanie w odcinkach

Ciekawostki

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki