Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Książka KGK

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Książka KGK
150px-LSPBook.png
Książka KGK
Nazwa Napisałam książkę
Twórca/Pochodzenie Królewna Grudkowego Kosmosu
Typ Książka o podrywaniu facetów
Posiadacz Królewna Żółw
Pokazane w odcinku/odcinkach Mam Cię!

Książka KGK autorstwa Królewny Grudkowego Kosmosu, napisana na maszynie, w odcinku "Mam cię". Na okładce widnieje podobizna autorki i napis "I wrote a book", co oznacza "Napisałam książkę". Przedmiot ten można znaleźć w bibliotece Królewny Żółw.

Powstała przez przypadek. Królewna Żółw poleciała jetpackiem do lasu, w którym jest szałas KGK. Po drodze spotkała Finna, Jake'a i BMO grających w kule. Będąc u przyjaciółki zaproponowała jej napisanie książki o podrywaniu facetów, po tym jak KGK przechwalała się, że nikt nie oprze się jej grudkom. Wtedy Finn, który właśnie szedł po kulę Jake'a, został celem KGK. Następnego dnia poszła do domu Finna i Jake'a,  zgłaszając się do pracy sekretarki poszukiwaczy przygód. Finn i Jake oczywiście nie poszukiwali sekretarki, ale Finn z żalu zatrudnił ją. Była kłopotliwym gościem.

Cały czas nagrywała się na magnetofonie i pisała na maszynie, oczywiście nie przygody naszych bohaterów, tylko o udawanych zauroczeniach Finna do niej. Pod koniec odcinka, kiedy Finn ją uratował, zaczęła intensywnie pisać, dokańczając książkę także zmieniając jej tematykę. Do końca nie wiadomo co jest napisane w książce. Królewna Żółw powiedziała, że jest inna niż sobie myślała, ale książka się jej spodobała.

Więcej w Fandom

Losowa wiki