Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Ktoś wyjątkowy

1424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Be More
1000px-Titlecard S5E28 Bemore.PNG
Oryginalny tytuł: Be More
Polski tytuł: Ktoś wyjątkowy
Data premiery: 22 lipca 2013Ziemia.png

23 września 2014 Polska.png

Poprzedni odcinek: W cudzej skórze
Następny odcinek: Wiedźma
Ktoś wyjątkowy jest to dwudziesty ósmy odcinek, piątego sezonu i sto dwudziesty drugi ogółem.

Streszczenie

BMO usuwając sobie pliki, ulega zepsuciu. Finn i Jake postanawiają odnaleźć jego twórcę, aby przywrócił sprawność robota.

Historia

BMO usuwa pliki w swoim komputerze. Niestety usuwa również najważniejszy plik przez, który  nie może w pełni funkcjonować. Finn i Jake odnajdują kryjówkę stwórcy ich przyjaciela. Przy wejściu wita ich inny robot DMO i oprowadza ich po fabryce. Bohaterom nudzi się oprowadzanie i postanawiają sami naprawić robota, lecz napada na nich grupa LMO, którzy sa policjantami. Podczas ucieczki trafiają do innego pomieszczenia w którym siedzi twórca. Jest nim stary cyborg w ludzkiej skórze o imieniu Moe. Pomaga chłopcom naprawić BMO, a potem pokazuje im inne roboty, które są rodziną komputera.  

Bohaterowie

Główni

Drugoplanowi

Ślimak

Ciekawostki

  • Finn na początku myślał, że Moe to człowiek. Lecz przez proces starzenia się, nie zostało mu zbyt wiele organów ludzkich (możliwe że tylko skóra) dlatego nie jest on człowiekiem lecz cyborgiem.
  • Gdy Finn, Jake i BMO przebijają się przez coraz niższe poziomy budynku widać w nim typowo chłopięcy pokój z łóżkiem na którym jest napis "AMO" Możliwe że Moe zbudował robota który miał mu zastąpić syna.
  • Nie jest to pierwszy odcinek, w którym występuje "rodzeństwo" BMO. W odcinku "Wśród Poduszek", gdy Jake zrzuca na Finna stos poduszek możemy zobaczyć maleńkiego CMO.
  • Dowiadujemy się z tego odcinka że "BMO" to skrót od "Be more".
  • BMO można włączyć i wyłączyć wciskając jednocześnie i przytrzymując D-pad oraz trójkąt.
  • BMO ma plik command.electricslide.exe co jest odniesieniem do popularnego tańca electric slide.
  • BMO ma dosłownie złote serce.
  • Złote serce, dyplom, oraz medal są odniesieniem do podarunków, które dostali postacie z bajki "Czarnoksiężnik z krainy Oz".

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki