Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Lee

1506stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Lee to były chłopak Panny Jednorożek pojawiający się w odcinku Panna Jednorożek z Kryształowego Wymiaru. Chciał doprowadzić do kolejnej wielkiej wojny pomiędzy Jednorożkami i Psami ze względu na to, że nienawidzi Psów. Planował on ukraść kryształową kanapkę w czym potrzebował pomocy, więc zwrócił się do swojej dziewczyny. Panna Jednorożek przejrzała jego zamiary więc to ona ukradła kanpkę i opuściła wymiar, żeby nie doprowadzić do kolejnej wojny. Po latach gdy T.V. zjadł kanapkę, on dalej starał się dokonać swoich czynów poprzez wykradnięcie kanapki.

Wygląd Edytuj

Kolor ciała Lee jest taki sam jak Panny Jednorożek jednak różni się odcieniem, jego ciało jest krótsze, a róg jest biały. Włosy ma długie i są koloru jasnoniebieskiego. Nosi on granatowe okulary, a także ma kolczyk w nosie.

Charakter Edytuj

Lee już w pierwszym swoim odcinku przedstawiany jest jako czarny charakter. Nawiązuje do tego jego podstępy a zarazem nienawiść do psów. Lubi powodować problemy w Kryształowym Wymiarze i wydaje się być żądny władzy.

Ciekawostki Edytuj

  • Podobnie jak Panna Jednorożek potrafi mówić po koreańsku. Normalnie posługuje się językiem portugalskim.
  • Rodzice Panny nie akceptowali Lee i byli szczęśliwi kiedy się rozstali.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki