Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Lodowa Królowa

1423strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Lodowa Królowa
Lodowa Królowa
Ice.png
Imię: Lodowa Królowa
Płeć: Kobieta
Wiek: + 1000
Rasa: Czarownica
Zajęcie: Porywanie przystojnych książąt/rządzenie Lodowym królestwem
Rodzina: Niewiadoma

Lodowa Królowa wystąpiła w odcinku Fionna i Cake, w opowiadaniu Lodowego Króla. Była żeńskim odpowiednikiem Króla i miała cechy podobne do niego. Porywała przystojnych książąt i chciała ich poślubić.

Wygląd

Ma jasno niebieską skórę i nosi na sobie niebieskie szaty z kilkoma wzorami. Ma długie białe włosy sięgające do stóp i brwi w kształcie błyskawicy. Nosi złotą ozdobę na szyi i koronę, która daje jej moc władania nad śniegiem i lodem. W przeciwieństwie do Lodowego Króla, nosi buty.
Ise Kuene.png

Osobowość

Mimo, że Lodowy Król ją wymyślił, Lodowa Królowa jest znacznie bardziej okrutna, zła i agresywna. Wykorzystuje skomplikowane plany, aby porwać księcia, takie jak przebranie się za Balonowego Księcia i zwabienie Fionny w pułapkę.
Ice-Queen-adventure-time-with-finn-and-jake-25194048-642-361.jpg

Pochodzenie

Natasha Allegri (autorka wielu postaci) potwierdziła, że Lodowa Królowa znalazła swoją koronę w inny sposób niż Lodowy Król. Nie wiadomo czy kiedykolwiek spotkała męskiego odpowiednika Marceliny, Marceliego.

Rola w odcinku

Przybyła do zamku, aby porwać Balonowego Księcia, ale Fionna i Cake przeszkodziły jej. Tak naprawdę Królowa zamroziła księcia, uwięziła go w jego sypialni i przybrała jego wygląd. Zdobyła zaufanie Fionny i zaprosiła ją na bal jako swoją dziewczynę. Fionna nieświadoma niebezpieczeństwa ucieszyła się i poszła się przygotowywać. Na balu, Lodowa Królowa zaprosiła Fionne do sypialni księcia i ujawniła się. Stoczyła tam pojedynek, w którym potem uczestniczyła Cake. Została pokonana, a Balonowy Książę uwolniony.

Więcej w Fandom

Losowa wiki