Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Luna

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Luna
Moon.png
Imię: Luna
Płeć: Kobieta
Wiek: Nieznany
Rasa: Wampiry
Zajęcia/Praca: Nieznana
Luna to była wampirzyca i członkini trybunału Króla Wampirów. Gra na flecie.

Historia Edytuj

Dawno temu, kiedy Marcelina chroniła uciekających ludzi przed atakiem Wampirów na statek ucieczkowy, stoczyła walkę z Luną. Pojedynek był bardzo ciężki z powodu nadzwyczaj silnej umiejętności regeneracji i taktyki walki wampirzycy.

Ona i reszta wampirów zostały wskrzeszone gdy Bonnibel usunęła z Marceliny wampirzą esencje. Gdy reszta trybunału zastanawia się co należny zrobić, Luna słucha w spokoju. Gdy zdania są podzielone, wyrusza sama w sobie tylko znanym kierunku.

Osobowość Edytuj

Luna jest bardzo cichą, spokojną i dość bierną osoba. Jest tajemnicza i wykorzystuje to by wywoływać niepokój wśród innych. Jak każdy wampir unika Słońca, a większość dnia przesypia. Wydaje się lubić Wariata: gdy odezwał się do niej lekko się uśmiechnęła. Do reszty trybunału ma raczej neutralny stosunek.

Gdy wyrusza na polowanie, zmienia całkowicie swoją osobowość. Wcześniej cicha i niepokojąca istota, teraz przemawia głębokim, demonicznym głosem. Mówi metaforami i zagadkami, by wywołać zagubienie i strach w zdobyczy. Stosuje również otwarcie zło i swoją sile.

Wygląd Edytuj

Jest niską, grubą kobietą o czarnych włosach. Nosi na sobie szarą suknię, jasnoszare poncho i złoty wisiorek, w kształcie półksiężyca. W odróżnieniu od innych wampirów, ma więcej podobieństw do ludzi, wyjątkiem jest tylko wampirze ucho na głowie. Podczas polowania z jej sukni wychodzi wiele stóp, które zwiększają jej szybkość, przybiera też dużo straszniejszy wygląd.

Zdolności Edytuj

The Moon jest jednym z najpotężniejszych wampirów na świecie, mocą ustępuje tylko Królowi Wampirów.

  • Regeneracja: Posiada bardzo potężne moce samoleczenia, znacznie wydajniejsze niż te Marceliny. Jest w stanie być cały czas pod słońcem i uzdrawiać poparzenia. Jednak nie jest nieśmiertelna, Miętówka zabił ją wbijając jej ogromny drewniany kołek prosto w serce.
  • Szybkość: Jeżeli ofiara zacznie uciekać, Luna zacznie szybki sprint bez zmęczenia, jest to spowodowane zwiększoną liczbą nóg. Ta moc ma jednak związek z księżycem, gdyż ona nigdy nie dobiega do zdobyczy tylko czeka gdy ofiara upadnie z wyczerpania.
  • Paraliż: Potrafi wywołać u ofiary paraliż mięśni dzięki swoje mocy psychicznej. Sam jej przerażający wygląd powodował omdlenia.
  • Związek z księżycem: Luna ma jakiś związek z księżycem wokół planety, większość z jej potęgi jest właśnie dzięki księżycowi.

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy się porusza, zostawia białe, perłowe kule.
  • W polskiej wersji językowej jej imię to Luna (księżyc)

Więcej w Fandom

Losowa wiki