Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Mały Łobuziak

1424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Odcinek 11 sezon 5
Qxk 1-1-.jpg
Oryginalny tytuł Bad Little Boy
Polski tytuł Mały Łobuziak
Premiera 18 lutego 2013Ziemia.png

15 listopada 2013Polska.png

Poprzedni odcinek Maluch
Następny odcinek Loch Szkieletów

Mały Łobuziak (ang. Bad Little Boy) to jedenasty odcinek piątego sezonu serialu, oraz stopiętnasty ogólnie. W wersji angielskiej miał on swoją premierę 18 lutego 2013 roku, a w wersji polskiej 15 listopada również 2013 roku. Poprzednim wyemitowanym odcinkiem był Maluch, a następnym Loch Szkieletów.

Fabuła

Lodowy Król porwawszy królewny torturuje je straszną historią o Fionnie i Cake'u. Kiedy sprzecza się z porwanymi pojawia się Marcelina i uwalnia królewny, po czym zaczyna własną opowieść. 

Fiona i Cake ćwiczą rzuty nożami, kiedy pojawia się Balonowy Książe z ciastkami, w ramach podziękowań za pomoc. Nagle słychać hałas na dachu. Okazuje się że to Marceli chce zaprosić Fionę na swój występ. Razem z Cake lecą na imprezę u Księcia Grudkowego Kosmosu. Razem śpiewają na scenie. Potem Fiona oświadcza ,że nie jest aż taki zły za jakiego się podaje, ponieważ jest jej przyjacielem. Zaczynają się przyjaźnie popychać, jednak kiedy Marceli potrącił Cake ,Fionna się na niego obraża. Żeby udowodnić Fionnie, że jest naprawdę zły, wampir porywa kotkę i ucieka z nią na cmentarz. Na drodze Fiony umieszcza przeszkodę - ożywione szkielety.  W czasie, gdy dziewczyna dzielnie pokonuje trupy, Marceli rapuje do beatboxu podłożonego przez jeden ze szkieletów. W końcu Fionna przedostaje się do wampira myśląc, że  przez przypadek zraniła Marcelego. Fiona myśląc ,że umiera wyznaje mu miłość. Zniesmaczony chłopak ujawnia że udawał . Na koniec Fiona z obłędem w oczach go pobiła.

Królewny uważają że historia Marceliny jest o wiele lepsza. Lodowy Król wyrzuca wszystkie z zamku. Sam udaje się do ukrytego ołtarzyka Fionny i Cake. I obiecuje że je odnajdzie.

Bohaterowie

Główni

W opowieściach

Drugoplanowi

W opowieściach

Piosenki

Ślimak

Ciekawostki

  • To pierwszy odcinek, w którym Finn i Jake w ogóle nie występują.
  • W tym odcinku widać, że Lodowy Król ma posąg Fionny i Cake'a i stos książek o nich.
  • Historię stworzyła Marcelina, więc można wnioskować, iż uważa ona, że podoba się Finnowi. Możliwe, że z wzajemnością.
  • To jedyny odcinek, w którym widać włosy Fionny w całości.
  • W tym odcinku zostaje ponownie użyta nazwa Księgowidło.                                                                                      
  • W tym odcinku po raz pierwszy pojawia się Dr. Książę.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki