Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Magiczny Gość

1424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Magiczny Gość
Maaagicznygostek.png
Imię: Magiczny Gość
Płeć Mężczyzna
Wiek: Ponad 200
Rasa: Marsjanin
Zajęcia/Praca: Frajer/ Uprzykrzanie życia innym
Rodzina: Grob Gob Glob Grod (Starsi bracia i siostry)Marsjanin (brat)

Magiczny Gość pochodzi z Marsa, to główny bohater odcinków Miasto Dziwaków i Synowie Marsa. Udaje bezdomnego i żebrze o jedzenie. Gdy coś od kogoś dostanie, zamienia tę osobę w dziwaka podobnego do ludzkich części ciała. Jego magiczna lekcja życia dotyczy tego, że jest wielkim frajerem.

Historia

Został wygnany na ziemię przez Grob Gob Glob Groda za jego przestępstwa na Marsie. Wygnanie miało nauczyć Magicznego Gościa szacunku do innych istot. Po 200 latach kary do krainy Ooo przybywa Grob Gob Glob Grod, by zabrać go z powrotem na Mars, aby stanął przed sądem. W odcinku Synowie Marsa trzyma zdjęcie, które przedstawia jego. i jego narzeczoną Margles. To była jedyna scena, w której był smutny i zaczął za kimś tęsknić. Abraham Lincoln wspomniał, że Magiczny Gość był kiedyś naprawdę fajny, aż do nocy, gdy jego narzeczona Margles zginęła na Olympus Mons, największej górze/wulkanie na Marsie. Ta tragedia spowodowała, że życie Magicznego Gościa zmieniło się do momentu spotkania Betty. Oddał jej swoją magię i przestał być szalony. Następnie chciał zyskać przebaczenie swojego brata, Globa. Gdy pogodził się z rodzeństwem powrócił na Marsa i został przywódcą pozostałych Marsjan.

B3.png

Magiczny Gość w odcinku All Little People

Zbrodnie na Marsie

  • Plaga Cieni: Ożywił cienie Marsjan, które spustoszyły Marsa.
  • Plaga Jedności: W trakcie rytualnego uścisku dłoni Marsjan magicznym zaklęciem spowodował zrośniecie się ich kończyn.
  • Zamienił całą wodę na Marsie w włosy, zmuszeni pragnieniem Marsjanie "napili" się jej, co spowodowało łysienie, dlatego wielu Marsjan do dziś nosi nakrycia głowy.

Ciekawostki

  • Magiczny Gość ma dom w strasznym stanie, wypełniony ziemią i odpadkami.
  • W domu, w butelce więził miniaturową Mantikorę, którą uwolnił Finn.
  • Od samego początku posiadał Marsjański Transporter umożliwiający mu powrót na Marsa. Jego zdaniem był on popsuty. Zdaje się jednak, że urządzenie działało tylko wtedy, gdy ktoś dobry próbował je uruchomić.
  • Prawdopodobnie Magiczny Gość śpiewa Piosenkę z intra i Piosenkę Końcową.
  • Dał Finnowi woreczek z ludzikami w odcinku "Sprawy małych ludzi"
  • Mimo, że Magiczny Gość rzucił na Marsjan Plagę Jedności oraz Plagę Cieni, nie wiadomo jak i czemu skutki zaklęcia zniknęły. Prawdopodobnie przestały działać po 200 latach, jednak, co ciekawe skutki przemienienia wody we włosy nadal "widać".
  • Jego główna lekcja jest o tym, że jest wielkim frajerem.
  • Prismo nie mógł spełnić jego życzenia.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki