FANDOM

Maniek debiutuje w odcinku Panika na Śpiącym Przyjęciu. Jest on mówiącą piniatą, która wisi na suficie w głównej części zamku Królewny Balonowej. Pełni on również inne funkcje niż wiszenie w głównej sali, czego dowiadujemy się w odcinku Co wy Zrobiliście?, gdy pełni on rolę osoby informującej i informuje Królewnę Balonową, że jest potrzebna z zamku. W odcinku Zbyt młoda ponownie pełni funkcję osoby informującej podczas przybycia Cytryndora do Słodkiego Królestwa. W odcinku Wiedźma pojawia się wraz z innymi jako wyszkolona elita Królewny Balonowej i uczestniczy lekcji przezwyciężenia gazu usypiającego.

W odcinku Bonnibel Bubblegum dowiadujemy się, że pierwotnie był on Ciocią Lolly, czyli kobietą stworzoną przez Królewnę Balonową gdy była młodsza. Niestety wszystkie dzieła Balonowej odwróciły się od niej, ponieważ założyli oni tajny spisek, którego celem było obalenie stwórcy i stworzenie własnego Słodkiego Królestwa. Aby cały plan się powiódł razem z Gumbaldem i Chickle stworzyli miksturę, która zamieni ją w prostego słodyczanina, takiego jakim był Pan Kremówka. Podczas gdy świętowali swój plan zwabili się do spożycia soku i babeczek sporządzonych przez Gumbalda, który chciał zgarnąć całą władzę tylko dla siebie. Po spożyciu zatrutych babeczek Lolly zamieniła się w piniatę Mańka.

Wygląd

To wypchana piniata w kształcie osła. Ma różowo-zielone paski na ciele i nie posiada stóp.

Jako Ciocia Molly, nosi brązowe ubranie, zapięte czarnym pasem. Ma różową skórę, tak jak reszta jej rodziny. Włosy związane są opaską.

Osobowość

Maniek jest trochę nieśmiały i uważa że jako piniata musi uważać by nikt go nie zniszczył. Jest oddany swojej pracy i zawsze ogłasza najważniejsze wydarzenia w zamku Królewny Balonowej.

Jego prawdziwa forma, Ciotka Lolly z początku była życzliwa i miły dla swojej siostrzenicy i twórczyni, Bonnibel. Chętnie pracowała przy tworzeniu Słodkiego Królestwa, ale w pewnym momencie zaczęła pomagać Gumbaldowi w przejęciu władzy i pozbycia się Królewny. Wydaje się też być mało inteligenta kiedy to zjadała zatrute ciastko od Gumbalda, mimo że widziała chwile tamu jak Chicle zmienia się w chrupcia.

Galeria

Lolly 15 Lolly 5 Lolly 4
Więcej obrazów związanych z tą postacią znajdziesz tutaj: Maniek/Galeria.