Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Marceli

1441stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Marceli
Marceli
Marshall2.png
Imię: Marceli
Płeć: Mężczyzna
Wiek: +1000
Rasa: Wampir\pół demon
Zajęcie /praca: Gitarzysta (prawdopodobnie)Król wampirów
Rodzina: Demon (matka)

Król Wampirów (ojciec)

Ten artykuł był artykułem miesiąca.

Marceli [Marshall Lee] (pełne imię: Marceli Król Wampirów) jest to męska wersja Marceliny. Został stworzony przez oryginalną autorkę serii Natashę Allegri. Jest gościnnie przedstawiony już w odcinku Fionna i Cake, gdzie pokazuje znany heavy metalowy i rockowy znak, tzw. "rogi". Podobnie jak Balonowy KsiążęFionnaCake itp. są wytworami wyobraźni Lodowego Króla, chociaż w odcinku Mały Łobuziak pojawia się jako główny bohater historii Marceliny. W tym odcinku jest jedną z ważniejszych postaci. 

Wygląd

Biorąc pod uwagę wygląd zewnętrzny jego wiek można oszacować na 18-21 lat. Marceli ma smukłe ciało, czarne włosy, jasnoszarą skórę. Jest przeciętnej wysokości. Ślad po ukąszeniu znajduje się w tym samym miejscu, co u Marceliny. W odcinku Fionna i Cake, nosi czerwoną koszulę w szarą kratę, ciemne dżinsy i brązowo-czerwono-białe tenisówki. 

Charakter

Marceli ma poczucie humoru, często ironizuje, również bywa cyniczny. Nie przepada za Balonowym Księciem. Wytrwale dąży do celu. Jest utalentowany muzycznie. Brak mu wyczucia w obchodzeniu się z żywymi, przez co może być odbierany jako nieczuły i bezczelny. Kreuje się na hulakę nie dbającego o nic i nikogo. Jednak jest to tylko zabawa. Widzimy bowiem, że Marcelil nie chce robić Fionnie przykrości i troszczy się o nią. W odcinku Mały Łobuziak widzimy jak podczas śpiewania piosenki  Marceli popycha Fionnę, a następnie porywa Cake, czym chciał jej tylko udowodnić, że jest zły.

Pochodzenie

W odcinku Mały Łobuziak Marceli wypowiada słowa "I'm the son of Demon and Vampire King" ("Jestem synem demona i Króla Wampirów"), co oznaczało by, że jego rodzicami są Demon (matka) i Król Wampirów (ojciec).

Relacje

Fionna

Pierwsze relacje z Fionną zaobserwowano w Małym Łobuziaku. Chce wiedzieć, dlaczego dziewczyna się z nim zadaje, chociaż on pochodzi z Nocosfery i straszy innych, a nawet zabija. Ceni sobie jej zdanie, choć często z niej żartuje. Nawet symuluje własną śmierć, tylko po to, by dowiedzieć się, czy jest w nim zakochana. Ostatecznie widząc, że przekroczył granicę próbuje odkręcić całą kłopotliwą sytuację.

Cake

Marceli często drażni się z Cake. Kiedy jest on palony przez promienie, Cake używa swojego ciała, aby chronić go przed słońcem. Wyraziła również ulgę, gdy Marceli ujawnił, że tak naprawdę nie umiera. Chociaż w odcinku Mały Łobuziak Marceli porywa Cake. Wydają się być w dobrych stosunkach.

Balonowy Książę

Relacja Marceli' ego z Balonowym Księciem jest podobna do rywalizacji Marceliny z Królewną Balonową.

Ciekawostki

  • Ma gitarę z jednym ostrzem. Nie jest to gitara basowa.
  • Pochodzi z Nocosfery.
  • Tak samo jak Marcelina, może zmienić się w nietoperza i tworzyć armię nieumarłych.
  • Nie lubi Balonowego Księcia. W odcinku Mały Łobuziak mówi do niego z ironią "Wasza Wysokość".
  • W Małym Łobuziaku jest pokazane, że często żartuje z Fionny.
  • Jego ojciec jest Królem Wampirów, a matka Demonem (prawdopodobnie).
  • Twierdzi, że nie czuje zimna.
  • Jego skóra w sztucznym świetle jest zielonkawa.
  • Podczas wykonywania "corna" ma pięć palców, gdy w innych sytuacjach ma ich czworo w jednej dłoni.
MARSHAL LEE.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki