Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Me-Mow

1424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Me-Mow
MeMow.png
Imię: Me-Mow
Płeć: Kobieta
Wiek: Nieznany
Rasa: Magiczne Koty
Zajęcie/Praca: Zabójca
Rodzina: Nieznana
Głosu Użyczyła Joanna Pach
Debiut Jake kontra Me-Mow

Me-Mow (Po Polsku Miau-Miau) jest to zabójczyni drugiego stopnia. Aby zostać pełnoprawnym zabójcą w Gildii, musiała zabić Królewnę Malinkę. Przeszkodził jej w tym Jake, któremu potem groziła, że jeśli nie zabije Królewny za nią, wstrzyknie mu truciznę. Jake próbował kilkukrotnie przechytrzyć Me-Mow i zabrać, odtrutkę na truciznę. Nie zdołał tego zrobić przez Finna, który nie wiedział, co się dzieje i nieświadomie pogarszał sytuację. Me-Mow pod koniec odcinka Jake kontra Me-Mow stoczyła z Finnem pojedynek. Jake uratował się od trucizny wielką wątrobą. Na koniec odcinka Me-Mow spada z klifu. Jednak ratuję się łapiąc ptaka i odlatując. Jej dalsze losy są nieznane.

Wygląd

Me-Mow jest bardzo małym kotem ze sterczącymi uszami, długim ogonem i dużymi różowymi oczami. Jest zawinięta w bandaże lub (wygląda jakby była takiego wzoru i koloru) i często nosi ze sobą truciznę. Co dziwne - nie posiada, nosa ani wąsów.

Ciekawostki

  • Żeby zostać pełnoprawną zabójczynią, musiała zabić Królewnę Malinkę. Kazała to jej zrobić Gildia Zabójców.
  • Według niej, nos Jake'a śmierdzi.
  • W Ameryce Południowej jest mężczyzną.
  • To postać stworzona przez małego fana "Pory na Przygodę!"- Gunnara Gilmore'a.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki