Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Miłosne marzenie

1497stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Miłosne Marzenie to czwarty odcinek czwartego sezonu Pory na Przygodę oraz osiemdziesiąty drugi ogółem. 

Streszczenie

Finn i Jake chcą iść na występ Królewny Balonowej. Jednak są głodni i idą do Słoniczki, by ta upiekła im szarlotkę. Spotykają Pana Świnię, który jest zakochany w Słoniczce, bohaterowie ośmielają go by wyznał swoje uczucia i zaczynają się romantyczne chwile. Cały czas całują się. Na występ Królewny Balonowej przychodzi para zakochanych. Słodyczanom się to nie podoba, ponieważ brzydzi ich okazywanie miłości w sposób, jaki to robią Słoniczka i Pan Świnia. Finn wpada na pomysł, żeby potajemnie okazywali sobie uczucia, jednak ten plan także nie wypalił. W ostateczności rozdzielają parę. W czasie trwania piosenki "Sen o Miłości", Finn i Jake zrozumieli swój błąd. Pozwalają zakochanym na okazywanie uczuć.

Fabuła

Po zabawie w górach młodzi poszukiwacze przygód chcą iść na pokaz Królewny Balonowej. Zanim jednak tam pójdą, idą do Słoniczki po szarlotkę. Widzą ją z Panem Świnią, który wyznaje jej miłość. Słoniczka również okazuje miłość Panu Świnie i mówi, że szarlotkę przyniesie na pokaz.

Na pokaz przychodzi zakochana w sobie para. Słoniczka mówi, że zapomniała zrobić szarlotkę, ponieważ przy Panie Świni nie może się skupić. Kiedy dochodzi do pocałunków, mieszkańcy Słodkiego Królestwa zaczynają się denerwować i oburzać. Królewna Balonowa każe Cynamonkowi coś zrobić, a ten rozkazuje opuścić wszystkim salę.

Finn proponuje, by para zakochanych okazywała swoje uczucia potajemnie. Jednak ten plan się nie powiódł. W czasie seansu Pan Świnia i Słoniczka zostają rozdzieleni (w różne strony). Finn zabiera Słoniczkę do jej domu, a Jake - Pana Świnię do baru. 

Nagle zaczyna się piosenka pt. Sen o Miłości.

Finn i Jake zrozumieli swój błąd. Na końcu odcinka Słoniczka i Pan Świnia zaczynają się całować, okazując w ten sposób swoją miłość.

Bohaterowie

Główni Bohaterowie

Bohaterowie Drugoplanowi

Piosenki

Ślimak

Ślimak pojawia się niedaleko Pana Świni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki