Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Miłosne marzenie

1440stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Miłosne Marzenie
Titlecard S4E4 dreamoflove-1-.jpg
Odcinek 4 sezon 4
Polski Tytuł: Miłosne Marzenie
Oryginalny Tytuł: Dream of love
Premiera: 23 kwietnia 2012Ziemia.png

26 października 2012Polska.png

Poprzedni Odcinek: W sieci
Następny Odcinek: Powrót do Nocosfery

Miłosne Marzenie to czwarty odcinek czwartego sezonu oraz osiemdziesiąty drugi ogółem. 

Streszczenie

Finn i Jake chcą iść na występ Królewny Balonowej. Jednak są głodni i idą do Słoniczki, by ta upiekła im szarlotkę. Spotykają Pana Świnię, który jest zakochany w Słoniczce, bohaterowie ośmielają go by wyznał swoje uczucia i zaczynają się romantyczne chwile. Cały czas całują się. Na występ Królewny Balonowej przychodzi para zakochanych. Słodyczanom się to nie podoba, ponieważ brzydzi ich okazywanie miłości w sposób, jaki to robią Słoniczka i Pan Świnia. Finn wpada na pomysł, żeby potajemnie okazywali sobie uczucia, jednak ten plan także nie wypalił. W ostateczności rozdzielają parę. W czasie trwania piosenki "Sen o Miłości", Finn i Jake zrozumieli swój błąd. Pozwalają zakochanym na okazywanie uczuć.

Fabuła

Po zabawie w górach młodzi poszukiwacze przygód chcą iść na pokaz Królewny Balonowej. Zanim jednak tam pójdą, idą do Słoniczki po szarlotkę. Widzą ją z Panem Świnią, który wyznaje jej miłosć. Słoniczka również okazuje miłość Panu Świnie i mówi, że szarlotkę przyniesie na pokaz.

Na pokaz przychodzi zakochana w sobie para. Słoniczka mówi, że zapomniała zrobić szarlotkę, ponieważ przy Panie Świni nie może się skupić. Kiedy dochodzi do pocałunków, mieszkańcy Słodkiego Królestwa zaczynają się denerwować i oburzać. Królewna Balonowa każe Cynamonkowi coś zrobić, a ten rozkazuje opuścić wszystkim salę.

Finn proponuje, by para zakochanych okazywała swoje uczucia potajemnie. Jednak ten plan się nie powiódł. W czasie seansu Pan Świnia i Słoniczka zostają rozdzieleni (w różne strony). Finn zabiera Słoniczkę do jej domu, a Jake - Pana Świnię do baru. 

Nagle zaczyna się piosenka Sen o Miłości.

Finn i Jake zrozumieli swój błąd. Na końcu odcinka Słoniczka i Pan Świnia zaczynają się całować, okazując w ten sposób swoją miłość.

Bohaterowie

Główni Bohaterowie

Bohaterowie Drugoplanowi

Piosenki

Ślimak

Ślimak pojawia się niedaleko Pana Świni.

Więcej w Fandom

Losowa wiki