FANDOM

BMO Smutny.png "Tego brakowało... Prawdy!"~Finn, odc. Brakujący element

Pomóż w rozbudowaniu wiki urozmaicając ten artykuł! Proszę rozbuduj ją, a Finn i Jake będą z ciebie dumni!".

Finnmiecz.png
Nazwa Finn
Właściciel Finn
Debiut Czy to ty?
Typ Broń biała

Historia Edytuj

Miecz Finn pojawił się po raz pierwszy w odcinku "Czy to ty?", przez paradoks, w którym Finn spotkał samego siebie. Ten "drugi" Finn wybuchł i zamienił się w miecz, używany potem przez tego "prawdziwego Finna" (np. w odcinku "Góra"). Kiedy Finn patrzy przez to niebieskie "kółko" widzi tego drugiego Finna, a on daje mu rady. Miecz został zniszczony w odcinku "Jestem mieczem", gdy Finn walczył z Królewną Bandytów i przez przypadek przebił własny miecz mieczem traw.

W odcinku Restart, Finn użył miecza przeciwko Zuzie, jednak zniszczone ostrze niewiele mogło jej zrobić. Chłopak uderzył mieczem w chip Zuzy, kończąc jej szaleństwo. Chwile później Miecz traw połączył się z Finno Mieczem, tworząc trawiastą istotę.

Wygląd Edytuj

Miecz jest biały, jednak połyskuje złotem. Przy rękojeści ma niebieski, oszlifowany kryształ. Nie jest ani zbyt duży, ani zbyt mały, mniej więcej taki jak poprzednie miecze Finna.

Prawdopodobnie jest wzorowany na mieczu Judge Angels.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki