FANDOM

Ostrze Traw
Grass Sword.png
Nazwa: Ostrze Traw
Właściciel: Finn
Debiut: Blade of Grass
Rodzaj: Miecz
Typ: Przeklęty miecz

Miecz z trawy został kupiony od Trawiastego Czarodzieja w odcinku "Miecz z traw". Jest jak dotąd najsilniejszym mieczem Finna. Potrafi wyciąć jego podobiznę na wielu przedmiotach. Potrafił nawet odciąć jego strach przed oceanem w odcinku Lista Billego, dodatkowo potrafi się zwijać i przekształcać w odcinku "Escape From The Citadel" zmienił rękę Finna w cierniste duże pnącze. Ostrze przywiązało się do ręki Finna, ponieważ jest ono przeklęte. Potrafi nim władać też podświadomie np. gdy się czegoś obawia. W odcinku Escape From The Cytadell, gdy Finnowi odpada ręką (łącznie z mieczem) podczas próby zatrzymania ojca, na miejscu ręki wyrasta kwiatek, który wyrósł przy pomocy magicznej odżywki. W odcinku Breezy kwiatek rośnie w drzewo a to przy pęknięciu zmienienia się w nową rękę Finna.  

To jednak nie był koniec miecza. W odcinku Kometa okazuje się jego ręka nie jest do końca normalna, podczas walki z Orgalorgiem ręka Finna nagle zmienia się w długi cierń dzięki któremu chłopak pokonuje kosmitę. Gdy wrócił na ziemie ręka wyglądała na normalną.  

Jakiś czas później, podczas polowania na wampiry, Finn próbował użyci ciernia, jednak dłoń się nie zmieniła.  

W odcinku Crossover, podczas walki z alternatywnym Królem Złym, Finn ponownie używał miecza. Gdy Zły miał zabić Jake'a, chłopak użył ciernia przecinając mu rękę. Wydaje się że Finn nauczył się kontrolować swój cierń.  

Finn walczył mieczem ponownie w odcinku Jestem mieczem. Podczas pojedynku z Królewną Bandytów, przez przypadek wbija ostrze w klingę Finno miecza niszcząc go.  

Miecz uaktywnia się ponownie w odcinku Restart, podczas walki z Zuzą ostrze wypuszcza pnącza na Zuzę prawię ją zaduszając. Finn uderza pnącza, a te wracając napotykają leżący Finno miecz. Pnącza zaczynają owijać miecz, a chwile później cała ręka Finna się od niego oderwała. Dwa miecze stworzyły dziwną, trawiastą istotę, która później przybrała imię Fern.  

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki