Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Natasha Allegri

1441stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Ten artykuł był artykułem miesiąca.
Natasha Allegri
Natasha Allegri Smile.png
Imię Natasha Allegri
Płeć Kobieta
Urodziny 18 czerwca, 1986

Natasha Allegri

Natasha Allegri jest członkinią załogi pracującej nad „Porą na Przygodę. W czasie dwóch pierwszych sezonów była projektantką postaci, a obecnie pracuje nad serialem jako innowatorka scenariusza. Natasha zaprojektowała multum postaci z „Pory na Przygodę”, a nawet wersje o zmienionej płci Finna (Fionna), Jake'a (Cake),  Królewny Balonowej (Balonowy Książę), Marceliny (Marshall Lee), Panny Jednorożek (Pan Jednorożek), Lodowego Króla (Lodowa Królowa) i Królewny Ognia (Ognisty Książę). Napisała i zilustrowała „Adventure Time with Fionna and Cake Issue 1Zrobiła wallę (efekt dźwiękowy imitujący pomruk tłumu w tle) w odcinku „Wierność Królowi” .

Natasha stworzyła swoja własną kreskówkę - „Bee and PuppyCat”. Miała ona premierę na Cartoon Hangover, na kanale Federator Studios w serwisie Youtube 11 lipca 2013r.

Ciekawostki

  • Natasha napisała na swoim Formspring, że to ona zaprojektowała wszystkie straszne twarze w odcinku „Sługus oraz sukienkę Marceliny z tego odcinka.
  • Zaśpiewała Piosenkę z Intra do odcinka „Fionna and Cake.
  • Jej ulubioną postacią jest Słoniczka.
  • Jej ulubioną parą w „Porze na Przygodę” jest Kasia i puszka, którą całowała.
  • Natasha i Pen zrobili krótkometrażową animowaną parodię Pokemonów pt. „Pikapew Poop Chu”, którą można zobaczyć na YouTube.
  • Zgodnie z jej Formspring, poznała Pena przez internet, kiedy robiła komiksy o jej życiu codziennym i wtedy dał jej pracę.
  • Ma kota o imieniu Pancake, który występuje w jej komiksach i odwołuje się do niego czasem w serialu.
  • Natasha twierdzi, że czarny kot w odcinku „Bitwa Czarodziejówto jej kot, Pancake.
  • Zainteresowała się komiksami, kiedy pierwszy raz w szkole podstawowej przeczytała „Garfielda”, przytacza też „Sailor Moon”, „Rumic Theater”, „Rumiko Takahashi” i „Mermaid Saga” jako duże wpływy. „Komiksy to moja pierwsza miłość. Chciałam robić komiksy początkowo, kiedy byłam w szkole, i wtedy zabłąkałam jakoś do animacji.” - wyjaśnia Allegri, dodając, że docenia zmianę tempa zaangażowaną w podział opowieści na odcinki, zamiast bycia zmuszonym do „pokazania od razu wszystkiego” jak w animacji.
  • Zgodnie z jednym z komiksów Natashy, myszy zostały zastąpione Robakami .
  • Projektując suknię Fionny, prawdopodobnie wzorowała się na sukni Księżniczki Serenity z „Sailor Moon” (zobacz porównanie)

​Komiksy Natashy

Zobacz. (Są na dole strony.)

Rysunki

Linki zewnętrzne

Więcej w Fandom

Losowa wiki