Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Natasha Allegri

1424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Ten artykuł był artykułem miesiąca.
Natasha Allegri
Natasha Allegri Smile.png
Imię Natasha Allegri
Płeć Kobieta
Urodziny 18 czerwca, 1986

Natasha Allegri

Natasha Allegri jest członkinią załogi pracującej nad "Porą na Przygodę". W czasie dwóch pierwszych sezonów była projektantka postaci, a obecnie pracuje nad serialem jako innowatorka scenariusza. Natasha zaprojektowała multum postaci z "Pory na Przygodę", a nawet wersje o zmienionej płci Finna (Fionna ), Jake'a (Cake ),  Królewny Balonowej (Balonowy Książę ), Marceliny (Marshall Lee ), Panny Jednorożek (Pan Jednorożek ), Lodowego Króla (Lodowa Królowa ) i Królewny Ognia (Ognisty Książę ). Napisała i zilustrowała Adventure Time with Fionna and Cake Issue 1  Zrobiła wallę (efekt dżwiękowy imitujący pomruk tłumu w tle) w odcinku "Wierność Królowi" .

Natasha stworzyła swoja własną kreskówkę - "Bee and PuppyCat  ". Miała ona premierę na Cartoon Hangover, na kanale Federator Studios na Youtube 11 lipca 2013.

Ciekawostki

  • Natasha napisała na swoim Formspring, że to ona zaprojektowała wszystkie straszne twarze w odcinku "Sługusi sukienkę Marceliny z tego odcinka.
  • Zaśpiewała Piosenkę z Intra  do odcinka "Fionna and Cake ".
  • Jej ulubioną postacia jest Słoniczka .
  • Jej ulubioną parą w "Porze na Przygodę" jest Kasia  i puszka, którą całowała.
  • Natasha i Pen  zrobili krótkometrażową animowaną parodię Pokemonów pt. "Pikapew Poop Chu ", którą można zobaczyć na YouTube.
  • Zgodnie z jej Formspring, poznała Pena  przez internet, kiedy robiła komiksy o jej życiu codziennym, i wtedy dał jej pracę.
  • Ma kota o imieniu Pancake, który występuje w jej komiksach i odwołuje się do niego czasem w serialu.
  • Natasha twierdzi, że czarny kot w odcinku "Bitwa Czarodziejów " to jej kot, Pancake.
  • Zainteresowała się komiksami, kiedy pierwszy raz w szkole podstawowej przeczytała "Garfielda", przytacza też "Sailor Moon", "Rumic Theater" Rumiko Takahashi i "Marmaid Saga" jako duże wpływy. "Komiksy to moja pierwsza miłość. Chciałam robić komiksy początkowo, kiedy byłam w szkole, i wtedy zabłąkałam jakoś do animacji." - wyjaśnia allegri, dodając, że docenia zmianę tempa zaangażowaną w podział opowieści na odcinki, zamiast bycia zmuszonym do "pokazania od razu wszystkiego" jak w animacji.
  • Zgodnie z jednym z komiksów Natashy, myszy zostały zastąpione Robakami .
  • Projektując suknię Fionny prawdopodobnie wzorowała się na sukni Księżniczki Serenity z Sailor Moon. Zobacz porównanie.

​Komiksy Natashy

Zobacz. (Są na dole strony.)

Rysunki

Linki zewnętrzne

Więcej w Fandom

Losowa wiki