Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Ogień i Lód

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ogień i Lód
1000px-FrostFireTitleCard.png
Tytuł Frost & Fire
Polski tytuł: Ogień i Lód
Premiera 5 sierpnia 2013Ziemia.png

14 listopada 2014Polska.png

Poprzedni odcinek Wiedźma
Następny odcinek Za stara

 „Ogień i Lód” to trzydziesty odcinek piątego sezonu i sto dwudziesty czwarty ogólnie.

Streszczenie

Finn, chcąc wywołać u siebie pewien ciekawy sen, cały czas zmusza Królewnę Ognia do walki z Lodowym Królem.

Fabuła

Finn bawi się z Królewną Ognia. Chce zobaczyć, co stanie się z pieńkiem, kiedy jego dziewczyna go przytuli. Nagle przylatuje Lodowy Król i naśmiewa się z Ogniowej Królewny. Ona, wściekła, atakuje Lodowego Króla. W następnej scenie Finn ma bardzo dziwny, ale przyjemny sen. Śni mu się, że jest cały w płomieniach. Wywołała to Królewna Ognia. Potem chłopak słyszy szepty. Bohater budzi się i opowiada sen Jake'owi. Chcąc jeszcze raz poczuć to, co we śnie, zaprasza Ogniową Królewnę na piknik do Lodowego Królestwa. Nagle nadlatuje Lodowy Król z zakupami. Finn wmawia swojej dziewczynie, że Król znowu się z niej naśmiewa. Znów walczą. Po tym wydarzeniu Finn idzie spać. Tym razem jednak Lodowy Król strzela do niego lodem, a chłopak widzi Kosmiczną Sowę. Chłopak znów opowiada swój sen Jake'owi, a ten mówi, że Finn musi skłócić Królewnę z Lodowym Królem. Finn bardzo szybko pisze obraźliwe listy. Podrzuca je Królowi i Królewnie Ognia. Ci walczą ze sobą, a z powodu gorąca Finn zasypia. W jego śnie pojawia się tylko Kosmiczna Sowa która mówi, że „schrzanił”. Chłopak ratuje Króla i Gienia. Wyjaśnia, że to on napisał te listy. Wtedy Królewna mówi, że Finn napisał w liście rzeczy, które były bardzo prywatne, a on wykorzystał je przeciwko niej. Tłumaczenie chłopaka nie dociera do niej, więc odchodzi, mówiąc, że musi pobyć trochę sama. Na koniec Lodowy Król komentuje zachowanie Finna tak samo, jak Kosmiczna Sowa: „Schrzaniłeś”.

Bohaterowie

Główni

Drugoplanowi

Ślimak

Piosenki

Ciekawostki

  • Odcinek był zapowiadany jako „pojedynek żywiołów”.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki