Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Ognisty Książę

1424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Ognisty Książę
Ten artykuł był artykułem miesiąca.
Ognisty Książę
200px-Flame Prince with flambits.png
Płeć Mężczyzna
Wiek: 15
Rasa: Ogniowi Ludzie
Debiut Fionna i Cake-Rozdział I
Debiut w odcinkach The Prince Who Wanted Everything

Ognisty Książę to fikcyjna postać, męska wersja Królewny Ognia. Osobiście nie pojawia sie w historii Lodowego Króla tylko w historii KGK w odcinku "The Prince Who Wanted Everything". Pojawia się również w komiksie "Fionna and Cake". Ten komiks można kupić jedynie w wersji po angielsku (lub obejrzeć na facebook'u ).

Wygląd

Jest stworzony z ognia, jego włosy wyglądają jak płomień. Ma jasnopomarańczową skórę, duży czerwony kryształ na środku czoła oraz szpiczaste uszy. Na okładce pierwszego tomu komiksu ma czerwony garnitur z czerwonym klejnotem i czerwone buty również z czerwonymi klejnotami.

Został zmieniony przez Lodową Królową, a raczej jej niebieski kryształ, w coś na kształt ognistej kuli z oczami, ustami, dużym kryształem na czole i czterema łapkami.

Relacje

  • Lodowa królowa - zmieniła Księcia w kulę ognia, wcześniej próbował z nią walczyć.
  • Cake - rozmawiała z nim, gdy został zmieniony. Gdy był zamrożony Cake użyczyła mu własnego ciała na kryjówkę.
  • Fionna - ratowała go, gdy walczył z Królową.

Ciekawostki

  • Gdy pojawia się w komiksie nie ma na sobie koszulki. Jest w samej bieliźnie z jakiegoś materiału.
  • Nie mówi tylko miauczy, gdyż za dużo czasu spędzał z ognistymi lwami, a to teoretycznie koty.
  • W trzecim rozdziale Balonowy Książę używa go jako źródła ciepła w piekarniku.
  • W czwartym rozdziale warczy na kryształ, który zmienił go w miauczącą kulę ognia.
  • Gdy Fionna trzyma go na rękach nie parzy jej, ani nie pali ubrań.
  • Nigdy nie podziękował Fionnie za pomoc.
  • W piątym rozdziale ostatecznie wraca do ludzkiej postaci.
  • W ludzkim języku odezwał się tylko do Balonowego i Fionny.
  • Komiks z nim jest dostępny na Facebook'u.
  • W odcinku The Prince Who Wanted Everything ma bardziej okrągłą głowę.

Więcej w Fandom

Losowa wiki