Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Ogromny Król

1424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Ogromny Król
Wielkikról.png
Nazwa Ogromny Król
Płeć Meżczyzna
Rasa Humanoid
Zajęcie/Praca Król
Krewni Mega Ropuch (Prawdopodobnie)
Wprowadzony w Walnuts & Rain

Ogromny Król to władca ogromnego królestwa. Jest gigantycznym humanoidem, z wieloma pracownikami, których nazywa "Foodboys", którzy go karmią i dbają o jego potrzeby. Król ma wielką pasję do zegarów, a zwłaszcza tego pokazanego w odcinku "Walnuts & Rain". Król bardzo się wściekł, ponieważ jego zegar został zniszczony. Został mocno uderzony przez Jake'a.

Wygląd Edytuj

Ogromny Król jest otyły i ma zieloną skórę i wielką fałdę tłuszczu na szyi. Jest on zupełnie łysy z wyjątkiem jego głowy w pobliżu uszu. Nosi złotą koronę i długą niebieską suknie z białym futrem w czarne kropki. Nosi także spodnie w różowe i kremowe paski pod jego szatami. Jest on tak otyły, że prawie nie mógł wstać z tronu.

Osobowość Edytuj

Wielkiemu królowi bardzo zależy, aby jego pracownicy dbali o niego. W odcinku "Walnuts & Rain" traktuje Finna jak dziecko i karze mu zostać w jego królestwie, żeby Finn został w jego królestwie karze dać mu jedzenie i jak sam twierdzi mówi mu, że dobre rzeczy przyjdą, jeżeli tu zostanie. Król bardzo lubi patrzeć jak postacie w jego zegarze wykonują różne czynności. Na końcu odcinka król chciał złapać Finna co może oznaczać że chciał przebywać z kimś w swoim królestwie. Bardzo się zdenerwował, gdy jego zegar i jedzenie zostały zniszczone.

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki