Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Pamiętam Cię (odcinek)

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ten artykuł był artykułem miesiąca.
"Pamiętam Cię"
Remeber.jpg
Sezon 4, Odcinek 25
Oryginalny Tytuł: "I Remember You"
Polski Tytuł: "Pamiętam Cię"
Premiera: 15 października 2012 Ziemia.png
10 maja 2013 Polska.png
Reżyseria: Larry Leichliter
Pomysłodawcy historii: Patrick McHale
Kent Osborne
Pendleton Ward
Scenariusz: Cole Sanchez
Rebecca Sugar
Poprzedni odcinek: "Królestwo Gieniów"
Następny odcinek: "Król Zły"

"Pamiętam Cię" (ang. "I Remember You") – dwudziesty piąty odcinek czwartego sezonu Pory na Przygodę oraz sto trzeci odcinek ogółem.

Streszczenie

Lodowy Król jest zafascynowany piosenkami Marceliny, więc ma zamiar poprosić ją, żeby napisała mu piosenkę. W ten sposób wyrwałby królewny. Finn i Jake nie znają jego zamiarów. Myślą, że chce zrobić Marcelinie przykrość. Dziewczyna próbuje poradzić sobie emocjonalnie z tą wizytą.

Fabuła

Lodowy Król śpiewa Gieniowi zmienioną Piosenkę o Frytkach. Wie, że Marcelina pisze Boskie Piosenki i ma zamiar poprosić ją, by mógł wyrwać królewny bez przerwy. Schodzi do Pokoju Przeszłości i wyszukuje notatki z dawnych lat, które będą inspiracją.

Kiedy wylatuje z Gieniem, Finn i Jake obserwują go. Myślą, że chce zrobić coś złego i idą za nim aż do domu Marceliny. Odmawia mu. Lodowy Król się wprosił i szybko wpadł w kłopoty (zaplątał się w kabel od instrumentu). Finn i Jake wpadają do domu, ale Marcelina mówi, że Król może zostać.

Marcelina zaczyna grać na keybordzie, a Lodowy Król śpiewa piosenkę o Królewnach. Po chwili zaczyna wariować i strzela z lodu, co ma negatywne skutki. Dziewczyna wkurza się na niego i próbuje mu uświadomić, że kiedyś był Szymonem Petrikovem i opiekował się nią w czasie Wielkiej Wojny Grzybów.

Lodowy Król pokazuje notatki, ulotki i plakaty. Marcelina pokazuje mu swoje zdjęcie, które on sam zrobił oraz zapiski z tyłu. Zaczyna się piosenka. Odcinek kończy pokazaniem Szymona, który daje Hambo płaczącej Marcelinie.

Bohaterowie

Główni bohaterowie

Bohaterowie drugoplanowi

Wspomnieni bohaterowie

Piosenki

Ślimak

Ciekawostki

  • W tym odcinku dowiadujemy się, że Lodowy Król opiekował się Marceliną.
  • Są 4 piosenki, licząc również te Lodowego Króla.
  • Widać pełno Fan Artów po tym odcinku ( Lodowy Król & Marcelina).
  • Obserwatorami Domku Marceliny zostali Finn i Jake.
  • Kontynuacją odcinka jest Szymon i Marcysia.
  • W pewnej chwili, gdy Lodowy Król wyciąga kartki, na jednej z nich widać sylwetkę Ducha Piątki ze Zwyczajnego serialu.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki