Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Panika na Śpiącym Przyjęciu

1423strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

„Panika na Śpiącym Przyjęciu”
242px-Titlecard S1E1 slumberpartypanic.jpg
Sezon 1, Odcinek 1
Oryginalny tytuł: „Slumber Party Panic”
Premiera: 5 kwietnia 2010 Ziemia.png
28 stycznia 2011 Polska.png
Kod produkcji: 692-009
Reżyseria: Larry Leichliter
Scenariusz: Adam Muto

Elizabeth Ito

Poprzedni: Pora na Przygodę
Następny: Tarapaty w Grudkowym Kosmosie

Panika na Śpiącym Przyjęciu” (ang. Slumber Party Panic) to drugi odcinek serialu „Pora na Przygodęa dokładniej pierwszy odcinek pierwszego sezonu.

Streszczenie          

Eksperyment Królewny Balonowej, który polegał na stworzeniu surowicy detrupicielskiej, nie udał się. Surowica zamienia zmarłych w zombie. Finn został wybrany, by chronił Słodyczan przed zombie, dopóki królewna nie stworzy antidotum.

Fabuła

Odcinek rozpoczyna się na cmentarzu Słodkiego Królestwa, gdzie Królewna Balonowa i Finn pracują nad stworzeniem Surowicy Detrupicielskiej, która działa jako antidotum dla nieżyjących Słodyczan. Królewna decyduje się ożywić Pana Kremówkę - swojego byłego chłopaka, jednak ów Kremówka pod wpływem mikstury nie wygląda na uleczonego. Wręcz przeciwnie – zmienia się w zombie, a w pewnym momencie wskakuje do kolby z niegotową Surowicą i rozbryzguje substancję po grobach Słodyczan, zmieniając ich w umarlaków pragnących zjeść Słodkie Królestwo. Finn nie rozumie powagi sytuacji oraz nie jest świadomy faktu, że mieszkańcy zrobieni są z cukru i mogą zostać zjedzeni. Królewna informuje chłopaka, aby pobiegł za nią, aby razem ściągnąć wszystkie osoby do pałacu.

Scenariusz

Panika na Śpiącym Przyjęciu Scenariusz

Bohaterowie

Główni bohaterowie

Bohaterowie drugoplanowi

Miejsca

Ślimak

Ciekawostki

  • W tym odcinku dowiadujemy się, że Panna Jednorożek mówi po Koreańsku.
  • Jednym ze składników surowicy jest „Explosive Diarrhea”. Po polsku znaczy to „Wybuchowa Biegunka”.
  • Gdy Jake i Panna Jednorożek poszli do szafy na „7 Minut w Niebie”, Jake wyszedł, jedząc pączka.
  • Podczas premiery w USA, odcinek obejrzało 2,5 miliona ludzi. 
  • Jest to pierwszy odcinek, gdzie występują Zombie.
  • Gdy Finn mówi, że rozwiesza piniaty, w momencie gdy do środka wdzierają się Zombie, na krótką chwilę widać w oknie Nieumarłego wyglądającego jak Finn.
  • Królewna ma w laboratorium mniejszą kopię Balonowego Strażnika.
  • Jake mówi, że nie może jeść czekolady i kremówki, gdyż prawdopodobnie może ją zabić, ale w innych odcinkach sam temu zaprzecza.
  • Z deszczu pod rynnę jest uważany za sequel tego odcinka.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki