Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Patience St. Pim

1439stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Patience St. Pim
Patience St. Pim1.png
Imię: Patience St. Pim
Płeć: Kobieta
Wiek: 28
Rasa: Ludzie
Patience St. Pim to obecna reprezentantka wody, jest żywiołakiem tego żywiołu. Pierwszy raz pojawiła się w odcinku Elemental.

Wygląd Edytuj

Patience ma niebieską skórę, włosy koloru ciemno granatowego ułożonego w podwójny kucyk. Nosi okulary przeciwsłoneczne, ciemno czerwony żakiet i jasne spodnie. Wydaje się że jej usta są umalowane błękitną szminką.

Historia Edytuj

Historia Patience sięga jeszcze czasu prze Wielką Wojną Grzybów. W pewnym momencie odkryła że posiada lodowe moce i poznała ludzi z podobnymi zdolnościami. W czwórkę zaczęli się spotykać w miejskiej kafejce i doszli do wniosku że są reprezentantami czterech żywiołów: Ognia, Lodu, Słodyczy i Szlamu. Podczas spotkań doświadczyli wizji w których widzieli powstanie Króla Złego i koniec cywilizacji ludzkiej. Patience powiedziała że przetrwa apokalipse, ale reszta nie była pewna czy przeżyją. Ostatecznie zamraża się na jeziorze, kilka sekund przed uderzeniem grzybowej bomby i początkiem wojny.

Prawie 1000 lat później Patience odnajdują, w lodowym królestwie, Finn, Jake i Lodowy Król. Z początku grzecznie przedstawia się bohaterom, ale gdy jej plany nie podobają się Finnowi i Jake'owi, bez wahania ich zamraża. Patience nakazała Lodowemu Królowi porwać 3 księżniczki (Królewnę Balonową, Królewnę Ognia i Królewnę Szlamu). Gdy Lodowy Król wykonuje polecenie a królewny są w połowie zamrożone, opowiada im historię o żywiołach i o tym że same są żywiołakami. Królewna Balonowa z początku sceptycznie nastawiona do opowieści Patience, przekonuje się gdy dziewczyna pokazuje jej własne ukryte moce. Reprezentantka wody mówi im że powinny się połączyć. Królewny nie są jednak zainteresowane propozycją Patience i uwalniając się pokonują żywiołaka przylepiając go do ściany szlamem. Lodowy Król pomaga jej się wydostać, a sam oświadcza że już nie długo każdy mieszkaniec krainy Ooo dowie się o jej obecności.

Moce Edytuj

Posiada znacznie lepsze lodowe moce od Lodowego Króla, jest nawet silniejsza od Evergreen'a który zawsze przed użyciem zaklęcia wykonuje różne inkantacje, a dla niej użycie lodu nie wiąże się z żadnymi ograniczeniami.

Ciekawostki Edytuj

  • Patience nazwała Lodowego Króla, swoim chłopakiem.
  • Patience będzie prawdopodobnie, nowym czarnych charakterem w 8 sezonie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki