Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Perfekcyjna Kanapka

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Perfekcyjna Kanapka
Perfect Sandwich.png
 Nazwa  Perfekcyjna Kanapka
 Rodzaj Jedzenie 
 Autor   Królewna Balonowa
 Właściciel   Cynamonek

Perfekcyjna kanapka (ang. Perfect Sandwich) to dzieło Królewny Balonowej dla Cynamonka z odcinka Pięć krótkich opowieści. Ta kanapka to "najsmaczniejsza kanapka, jaka kiedykolwiek będzie istnieć". Jej składniki to ser, sałata, plasterek pomidora.

Specyfikacja składnikówEdytuj

Kanapka ta, pomimo tego, że zawiera tylko 4 składniki, jest bardzo trudna do wykonania. Królewna Balonowa dzięki swojemu geniuszowi i nauce jest w stanie przygotować wszystkie składniki na wysokim poziomie.

Ser- Wykonany przy pomocy krowy i wirówki. Zwierzę mocujemy na ściance wirówki, wirujemy aż do uzyskania sera. Następnie kawałek sera rozwiązujemy wiązania molekularne uzyskując idealny plasterek sera.
Sałata- Wykonana przy użyciu specjalnych środków chemicznych do wzrostu i zmniejszania, by uzyskać idealny rozmiar. "Rozdrobniona" przy uderzeniu kijem baseballowym.
Pomidor- dzięki teleportacji czerwonego balonika i meduzy, powstaje pomidor, który dzięki uderzeniu karate, dzieli się na 3 części. Tylko jeden idealny plasterek może być użyty do stworzenia perfekcyjnej kanapki.
Chleb- świeże pieczywo (należy użyć ciasto i magię), idealnie pokrojone dzięki wiązkom lasera załamanym przez kryształ. Co ciekawe, PB w odcinku "Wizard Only Fools" mówi, że nie wierzy w magię. Wszystkie składniki należy połączyć w maszynie antygrawitacyjnej.

Więcej w Fandom

Losowa wiki