FANDOM

Perfekcyjna Kanapka
Perfect Sandwich.png
 Nazwa  Perfekcyjna Kanapka
 Rodzaj Jedzenie 
 Autor   Królewna Balonowa
 Właściciel   Cynamonek

Perfekcyjna kanapka (ang. Perfect Sandwich) to dzieło Królewny Balonowej dla Cynamonka z odcinka Pięć krótkich opowieści. Ta kanapka to "najsmaczniejsza kanapka, jaka kiedykolwiek będzie istnieć". Jej składniki to ser, sałata, plasterek pomidora.

Specyfikacja składnikówEdytuj

Kanapka ta, pomimo tego, że zawiera tylko 4 składniki, jest bardzo trudna do wykonania. Królewna Balonowa dzięki swojemu geniuszowi i nauce jest w stanie przygotować wszystkie składniki na wysokim poziomie.

Ser - Wykonany przy pomocy krowy i wirówki. Zwierzę mocujemy na ściance wirówki, wirujemy aż do uzyskania sera. Następnie kawałek sera rozwiązujemy wiązania molekularne uzyskując idealny plasterek sera.
Sałata - Wykonana przy użyciu specjalnych środków chemicznych do wzrostu i zmniejszania, by uzyskać idealny rozmiar. "Rozdrobniona" przy uderzeniu kijem baseballowym.
Pomidor - dzięki teleportacji czerwonego balonika i meduzy, powstaje pomidor, który dzięki uderzeniu karate, dzieli się na 3 części. Tylko jeden idealny plasterek może być użyty do stworzenia perfekcyjnej kanapki.
Chleb - świeże pieczywo (należy użyć ciasto i magię), idealnie pokrojone dzięki wiązkom lasera załamanym przez kryształ. Co ciekawe, PB w odcinku "Tylko dla Czarodziejów" mówi, że nie wierzy w magię. Wszystkie składniki należy połączyć w maszynie antygrawitacyjnej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki