Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Pięć krótkich opowieści

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pięć Krótkich Opowieści
Titlecard S4E2 fiveshortgraybles-1-.jpg
Odcinek 2 sezon 4
Polski Tytuł: Pięć Krótkich Opowieści
Oryginalny Tytuł: Five Short Graybles
Premiera: 9 kwietnia 2012 rok Ziemia.png

30 listopada 2012 rok Polska.png

Poprzedni Odcinek: Gorący dotyk
Następny Odcinek: W sieci

Pięć krótkich opowieści to drugi odcinek czwartego sezonu, oraz osiemdziesiąty ogółem.

Fabuła

Cuber wyświetla pięć opowieści, jak się wydaje każda o czym innym.

Pierwsza opowieść

Finn i Jake wychodzą w odwiedziny do Warzywnego Królestwa, a BMO zostaje sam w domu. Kiedy myśli że nikt go nie widzi stojąc przed lustrem rozmawia z wymyśloną "Piłką" (swoim odbiciem). Udając że jest prawdziwym chłopcem nie zauważa Finna i Jake'a podglądających go przez okno. Finn odhaczył na liście "udowodnienie że BMO dziwnie się zachowuje zostając sam w domu".

Druga opowieść

Finn i Jake dla uczczenia odkrycia tajemnicy BMO chcą przybić piątkę. Stwierdzają że była za słaba i postanawiają przybić "najbardziej epokową piątkę we wszechświecie". W tym celu wyrzucają się z katapult po przeciwległych stronach Ooo.

Trzecia opowieść

Królewna Balonowa w sposób naukowy stara się stworzyć dla Cynamonka "najsmaczniejszą kanapkę jaka kiedykolwiek będzie istnieć". ten jednak włożył ją bezpośrednio do brzucha nawet jej nie spróbowawszy. Królewna jest w szoku. Za oknem widać przelatującego Finna co kończy scenę.

Czwarta opowieść

Lodowy Król szuka źródła brzydkiego zapachu. Myśląc że to Gienio wysyła go na krze na Lodowe Jezioro. Później odkrył że to on i kazał się porządnie wyszorować pingwinom. Okazuje się że Gienio jakoś wrócił i to on puszczał bąki pod pachą Lodowego Króla. Za oknem widać przelatującego Jake'a.

Piąta opowieść

KGK i Słodyczanki śpiewają tę samą piosenkę. Okazuje się na scenie, że KGK zawsze trafia do kosza i tym wygrywa konkurs. Wtedy nad sceną przelatują Finn i Jake przybijając "najbardziej epicką piątkę". Jednak to oni wygrali konkurs.

Znów pokazuje się Cuber. Informuje on widzów, że opowieści były o pięciu zmysłach: wzroku, dotyku, smaku, węchu i słuchu.

Wszystkie z opowieści opowiadały nam o zmysłach

Bohaterowie

Bohaterowie Główni

Bohaterowie Drugoplanowi

Piosenki

Ślimak

Ślimak pojawia się obok kąpiącego Lodowego Króla

Więcej w Fandom

Losowa wiki