Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Pilot

1424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Pilot
Images (3).jpg
Nazwa: Pilot
Premiera: 7 Grudnia 2008Ziemia.png
BRAK Polska.png
Poprzedni odcinek: Brak
Następny odcinek: Panika na Śpiącym Przyjęciu

Pilot to pilotażowy odcinek Pory Na Przygodę. Warto wspomnieć, że oficjalna premiera miała miejsce 7 Grudnia 2008, lecz sam pilot został ukończony w 2006 roku, a w 2007 przeciekł do internetu.

StreszczenieEdytuj

Lodowy Król porywa Królewnę Balonową, a Finn i Jake ratują ją. 

FabułaEdytuj

Pen śpi pod drzewem w śpiworze, kiedy się budzi pyta lewitującego Jake'a co robi, ten mu odpowiada, że łączy się z internetem. Po chwili Jake pokazuje Penowi taniec "ściągnięty z internetu". W tej chwili nad głowami bohaterów przelatuje cały w łzach jednorożek Królewny Balonowej - Panna Jednorożek. Jake powiększył się, Pen na niego wskoczył i pognali za płaczącym jednorożcem. Jak się okazało Balonowa została porwana przez Lodowego Króla. Lecąc do jego jaskini, porywacz przywitał jednorożka piorunami. Chłopaski zaś serfowali na pingwinach rzucając śnieżkami w lodowego cyklopa i w Wielki Płomień. Kiedy brygada była na miejscu, Penn zaczął walczyć z królem, a Jake flirtował z Panną Jednorożek.

Lodowy Król wykorzystał swe moce, i lodowymi piorunami zamroził Pena. Wtedy umysł Pena cofa się w czasie i przenosi na Marsa, gdzie spotyka Abrahama Lincolna, który mówi mu, żeby się nie poddawał i wierzył w siebie. Potem jego umysł przenosi się do teraźniejszości i niszczy bryłę lodu. Pen zabiera królewnę i tak lecą na jednorożku, aż do drzewa Pena i Jake'a. Królewna Balonowa dziekuje mu i daje buziaka. Zawstydzony Pen, odchodzi w bok i wymyśla, że ninja ukradli staruszkowi diamenty i musi już iść.                                                                                                                                                                                                                                 

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Pen i Jake to pierwowzory Finna i Jake'a.
  • Pen to zdrobnienie imienia twórcy (Pendleton).
  • Pilot został nakręcony tylko w języku angielskim.
  • Odcinek nigdy nie był emitowany na Cartoon Network. Pierwszy i jedyny raz był na ekranach telewizorów w Grudniu 2008 na amerykańskim Nickelodeon.
  • W Pilocie Pen i Jake nie mają domu dlatego Pen śpi, a Jake medytuje pod drzewem.
  • Jake w tym odcinku lewituje, a Penowi dziwnie powiększają się ręce.
  • W tym odcinku Panna Jednorożek nie mówi po koreańsku, lecz gruchocze.
  • Królewna Balonowa ma inną sukienkę.
  • Jake i Panna Jednorożek się nie znają.
  •  Gdy Panna Jednorożek mówi ma czarny pyszczek.
  • Abraham Lincoln wystąpił w tym odcinku, gdy Pen został zamrożony przez Lodowego Króla.
  • Odcinek nazywa się "Pilot" właśnie dlatego, że jest pilotażowy/ pierwszy/ prowadzi następne.
  • Królewna Balonowa dała Pen'owi buziaka.
  • W tym odcinku Opening różni się od oryginalnego. Jest grany nie na ukulele, a na gitarze.
  • W tym odcinku Pen umie rozmawiać z Panną Jednorożek.
  • To jedyny odcinek, który został nakręcony w formacie 4:3
  • w tym odcinku dowiadujemy się,że Pen ma 12 lat a Jake 28.

WideoEdytuj

Adventure Time Pilot-006:53

Adventure Time Pilot-0

Więcej w Fandom

Losowa wiki