Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Prosto z Nocosfery

1423strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

"Prosto z Nocosfery"
242px-Titlecard S2E1 itcamefromthenightosphere.jpg
Sezon 2, Odcinek 1
Oryginalny tytuł: "It Came from the Nightosphere"
Polski tytuł: "Prosto z Nocosfery"
Premiera: 11 października 2010 Ziemia.png

22 września 2011 Polska.png

Reżyseria: Larry Leichliter
Pomysłodawcy historii: Merriwether Williams
Steve Little
Patrick McHale
Pendleton Ward
Thurop Van Orman
Scenariusz: Adam Muto
Rebecca Sugar
Poprzedni odcinek: "Flakopożeracz"
Następny odcinek: "Oczy"

"Prosto z Nocosfery" (ang. It Came from the Nightosphere) to pierwszy odcinek drugiego sezonu Pory na Przygodę oraz dwudziesty siódmy odcinek ogółem.

Streszczenie

Władca Ciemności (Znany jako Hunson Abadeer), który jest ojcem Marceliny wyrusza na polowanie na dusze krótko po tym, jak Finn wypuścił go z Nocosfery.

Fabuła

Marcelina i Finn stoją przed jej domem oraz wampirzyca oznajmia bohaterowi ,że zaśpiewa osobista piosenkę i ma się on nie śmiać.Po czym udają się do salonu i Marcelina śpiewa piosenkę o frytkach.Finn chcę ją pogodzić z jej ojcem , dlatego według jej wskazówek rysuje buźkę na ścianie i oblewa ją mlekiem.Następnie ona wymawia zaklęcie"Maloso vobis cum et cum spiritum!" nieświadoma , że Finn przyzywa jej ojca. Potem pojawia się wielka , płonąca dziura w ścianie przez którą wchodzi Hunson Abadeer z czego nie jest ona zadowolona.Jej ojciec bierze Finna z sługę Marceliny i próbuje mu wyssać duszę ,ale Marcelina mu nie pozwala.Demon zabiera jej gitarę , która okazuje się być rodowym toporem.Następnie oznajmia , że musi wyssać dusze z całej krainy Ooo i wychodzi.Finn rusza za nim w pościg razem z Marceliną , któr mówi ,że chce jedynie odzyskać gitarę.Dziewczyna leci nad krainą trzymając Finn za ramiona.Pyta się on jak można zabić jej tatę , ale nie może tego zrobić ,bo on jest nieśmiertelny.W tym czasie demon znajduje puchate stworki i wysysa jednemu z nich duszę.Bohaterowi znajdują te stwora , a Finn próbuje mu pomóc ,jednak ,żeby to zrobić musi znaleźć tatę Marceliny.Tym czasem on dociera do wioski Awanturników i kradnie ich duszę. Następni udaje im się go znaleźć w Czerwonej Przełęczy ,a Finn chce go zgnieść kamieniem , lecz Marcelina go atakuje.Próbuje zabrać mu gitarę , ale on ucieka.Marcelina mówi do Finna ,że chciałaby ,żeby tata ją kochał. Władca Nocosfery udaje się do Lodowego Królestwo i wysysa dusze pingwinom.Nie może wyssać duszy Gienia, próbuje go przekonać ,aby mu ją oddał , kiedy to nie przynosi efektu kopie go , a Lodowy Król go łapie.Szymon próbuje zatrzymać demona ,lecz wystraszony po nie udanej próbie odlatuje.Ojciec Marceliny powiększa się do ogromnych rozmiarów. Finn znajduje miecz i wspina się na demona, a Marcelina próbuje odzyskać gitarę.Bohater trzymając się na kawałku demona przygląda się wessanym duszą.Wampirzyca odzyskuje topór po czym chce sobie iść. Finn chcąc zatrzyma jej ojca odtwarzając piosenkę o frytkach po czym bohaterka się zatrzymuje.Uwięziona KGK ,która sama dostała się do wnętrza demona, gdyż myślała ,że to impreza uważa to za ekscytujące.Ojciec Marceliny mówi ,że ją kocha i ją przeprasza.Finn atakuje go z zaskoczenia , ratuje duszę i wywala go do Nocosfery. Marcelina wkurzona na Finna o to ,że ją upokorzył, bez skutecznie atakuje go toporem.Wampirzyca mówić ,że jest zmęczona emocjonalnie kładzie się obok Finna na trawie i razem obserwują dusze powracające do swych właścicieli.Marcelina pyta go co ma w kieszonce koszuli i okazuje się ,że jest tam Jake.

Bohaterowie

Główni bohaterowie

Bohaterowie drugoplanowi

Piosenki

Ślimak

Ślimak znajduje się w Hunsonie Abadeer'rze.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki