FANDOM

Pustooka to postać występująca w odcinku Pustooka, w którym nawiedza głównych bohaterów. Jako pierwszy spotkał ją Bananowy Strażnik, który przestraszony zwrócił się do Skrobka aby poinformować go o całym zajściu. Finn i Jake spędzając czas w pizzerii mieszczącej się w Słodkim Królestwie, słyszą wywiad Skrobka ze strażnikiem dotyczącym pustookiej. Jake bez wahań stwierdził, że to bujda, jednak Finn zdawał się być naprawdę przestraszony. Po powrocie do domku na drzewie bohaterowie słyszą niepokojące dźwięki, dlatego też postanawiają otworzyć drzwi, za którymi na ich nieszczęście stała pustooka. Bohaterowie przerażeni natychmiast zamykają drzwi po czym Finn zadzwonił do Skrobka aby otrzymać od niego dobrą poradę. słodyczanin informuje Finna aby nie wpuszczał jej do domu gdyż postępuje według wampirzego kodeksu co okazało się być kompletną bujdą. Gdy Skrobek kazał bohaterom dać jej śmietanę ta zaczęła się kołysać po czym zamiast skosztować wskazane danie, ta polizała rękę Jake'a, który po całym zajściu zaczął panikować. Kolejna rada słodyczanina okazała się być kompletnym niewypałem gdyż zamiast pozbyć się pustookiej do drzewka przybyło więcej jej klonów. Bohaterowie w celu uzyskania prawdziwej pomocy udali się do biblioteki, w której Finn dostaje olśnienia i stwierdza że to tulpy. Bohater stwierdza, że aby się ich pozbyć musi po prostu przestać się ich bać co Jake'owi całkowicie się nie udaje. Na koniec odcinka dziewczynki zdejmują swoje kostiumy i przybierają formę pyłku, który wylatuje przez okno.

Wygląd Edytuj

W przebraniu Edytuj

Pustooka w przebraniu to niska niewiasta ubrana w beżową sukienkę z kołnierzykiem. Jej odcień skóry jest niemal biały, a na oczach ma wielkie czarne soczewki. Jej włosy są czarne i dosyć długie.

Bez przebrania Edytuj

Po zdjęciu przebrania dziewczynka przypomina istotę pozaziemską. Jest cała biała a po zdjęciu skóry zamienia się w pył.