Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Reszka

1424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Reszka
Penny.png
Imię: Reszka
Płeć: Kobieta
Wiek: 7-10
Rasa: Nieznana
Zajęcie/Praca: Złodziej
Rodzina: Nieznana
Debiut: Miasto Złodziei

Reszka to mała złodziejka mieszkająca w Mieście Złodziei. Pojawiła się po raz pierwszy w odcinku "Miasto Złodziei".

Historia

Reszka płakała niedaleko Miasta Złodziei po to, by zwrócić uwagę na siebie jakiejś osoby, którą mogłaby wykorzystać do kradzieży skarbu Króla Złodziei. Trafili na nią akurat Finn i Jake, a z powodu chęci czynienia dobra innym, postanowili pomóc Reszce, która kłamała że ktoś ukradł jej koszyk pełen kwiatów . Finn i Jake razem z nią weszli do miasta i próbowali odzyskać ,,skradziony" jej koszyk, jednak nie mogli tego zrobić ponieważ każdy na nowo go kradł. Po kilku próbach odzyskania koszyka Reszka opowiedziała o tym, że ponoć wszystkie skradzione rzeczy małym dziewczynkom lądują u Króla. Ale ponieważ sama była złodziejką nie mogła by wejść do wieży Króla więc wykorzystała Finna, mówiąc mu że się boi wejść do wieży. Finn ukradł skrzynię Króla myśląc, że faktycznie jest tam koszyk Reszki. Kiedy okazało się, że Reszka tak naprawdę to złodziejka, Finn i Jake postanowili się zemścić za "odebranie im czystości". Ukradli kilka rzeczy i poszli do namiotu Reszki, która siedziała koło swego skarbu. Finn i Jake postanowili oczyścić Reszkę myjąc ją i przy okazji oczyścić siebie, myśląc, że w końcu Reszka nie będzie kraść odeszli z miasta jednak zanim się spostrzegli Reszka zaiwaniła im kilka rzeczy mimo że wcześniej obiecała, że nie będzie już więcej kraść. Jej dalsze losy są nieznane. Nie pojawiła się już w żadnym późniejszym odcinku.

Wygląd

Reszka jest małą dziewczynką o rudoczerwonych włosach i bladożółtej cerze. Z wyglądu przypomina ludzkie dziecko. Reszka nie nosi butów, ma stary pozszywany popielaty kaptur i brązową sukienkę.

Ciekawostki

  • Jej imię w wersji anglojęzycznej brzmi Penny, co oznacza grosz, szeląg, pens.
    139px-Penny.png

    Płacząca Reszka

  • Posiada sztylet jednak nic nie wiadomo o jej umiejętnościach walki.
  • Jest bardzo podstępna wykorzystała Finna i Jake'a kłamiąc, że po oczyszczeniu już nigdy nie będzie kraść.
  • Okradła Finna z ubrań.
  • Pendleton Ward potwierdził, że nie jest ona człowiekiem.

Więcej w Fandom

Losowa wiki