Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Ricardio

1423strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Ricardio
260px-S4ricardio.png
Ricardio
Imię: Ricardio
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 1043 (Ciało) 2-3 (Odkąd Lodowy Król go ożywił)
Rasa: Serce
Zajęcie/Praca: Nieznane
Rodzina: Lodowy Król (Nosiciel)

Ricardio po raz pierwszy pojawia się w odcinku Ricardio - Człowiek-Serce. Finn przyjmuje go wrogo ponieważ Ricardio zarywał do Królewny Balonowej a on był o to zazdrosny. Finn uderzył go w twarz ponieważ widział go wrzucającego Lodowego Króla do kontenera na śmieci oraz trzymającego kawałek liny i rozbite butelki. Finn twierdził że jest to coś złego. Lodowy Król opowiada po tym Finn'owi i Jake'owi jak to jego eksperyment poszedł niezgodnie z planem a jego serce uciekło z jego ciała. Król zaczął po tym czuć się coraz słabiej, zaczął umierać. Ostatkami sił doczołgał się do Słodkiego Królestwa i spróbował namówić Ricardia do powrotu do jego ciała jednak on wrzucił go do śmietnika i zostawił by zmarł w samotności. Ricardio wtedy pobiegł do zamku i chciał wyrwać Królewnie Balonowej serce by się z nim ożenić. Jego pomysł był podobny do tych które miewa Lodowy Król. Ricardio przywiązał Królewnę do tronu i chciał wyciąć jej serce jednak Finn i Jake go pobili po czym przybył Lodowy Król i wepchał Ricardia do swojej klatki piersiowej.

Powrócił w 4 sezonie w odcinku panna jednorożek i coś. Postanowił poślubić całą Królewne Balonową, nie tylko jej serce.  Wyrwał się ponownie z klatki piersiowej Króla i stworzył sobie kończyny z mięśni i ścięgien Lodowego Króla. Schował się w jaskini w Lodowym Królestwie i porwał Finn'a i Jake'a by przyciągnąć do jaskini Królewnę Balonową. Ta gdy przybyła obiecała Ricardio się z nim ożenić, gdy ten pokona ją w walce. Ponieważ jest on sercem (które jest słabą częścią ciała) Królewna szybko go pokonała. Jego los po tym wydarzeniu jest nieznany.... 

Ciekawostki

  • W odcinku Panna Jednorożek i Coś nazwał Lodowego Króla "Simon".      
  • Stworzył sobie ciało żeby zaimponować Królewnie Balonowej
  • Choć ją kocha, chciał związać ją liną i pokaleczyć rozbitymi butelkami.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki