Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Ringmaster

1469stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ringmaster po raz pierwszy pojawia się w odcinku Smutna twarz, w którym prowadzi swój własny cyrk. Jego głównymi atrakcjami są Koralina, oraz Błękitnos. Zgadza się on uwolnić Koralinę pod warunkiem, że Błękitnos wykona dobrą robotę podczas występu. Występ udaje się tak dobrze, że postanawia on nie uwalniać Koraliny, stwierdzając tym, że ona i Błękitnos rozwiną jego biznes. Błękitnosa tylko to rozdrażniło, chwycił za bata i zaczął gonić i bić nim Ringmastera. Następnie owinął jednego z pomocników, a Koralina w tym czasie się uwolniła. Pod koniec odcinka zaczęli razem uciekać, jednak pomocnikowi udało się złapać Błękitnosa co skończyło się na drobnych przepychankach.

Wygląd Edytuj

Jest to fioletowy owad, prawdopodobnie chrząszcz. Ma na sobie czerwony smoking, muszkę oraz cylinder. Posiada on cztery ręce i dwie nogi, zazwyczaj ma przy sobie bata.

Charakter Edytuj

Jest on zakochany w swoich groszach i za wszelką cenę chce zdobyć ich jak najwięcej. Prowadzi on swój cyrk, w którym dawniej przetrzymywał Koralinę czyli główne źródło swoich zysków .

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki