Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Roboblok (postać)

1423strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Roboblok
Rattleballs.png
Imię: Roboblok
Wiek 100+
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Robot
Zajęcia/Praca: Medytacja,Służba Królewnie Balonowej
Roboblok (Grzechoczące kulki) Członek elitarnej grupy robotów stworzonych przez Królewnę Balonową. Miały one za zadanie strzec porządku w trudnych dla Słodkiego Królestwa czasach. Roboty były zaprogramowane na wysoką agresję. Gdy Królewna zobaczyła jak urządzają pomiędzy sobą brutalne zapasy postanowiła je zniszczyć. Wysłała nieświadome roboty do zgniatarki. Roboblok dzięki usterce systemowej odkrył plan Balonowej i zdołał uciec. Zamieszkał na wysypisku. Wiele lat później spotkał go Finn. Chłopak pomógł mu przetykając kulkę, która utknęła mu w brzuchu. W zamian Roboblok zgodził się uczyć go sztuki władania mieczem i wyjawił mu swoją historię. Finn poinformował o zajściu Królewnę Balonową. Ta postanowiła go zniszczyć ale Finn przekonał ją żeby tego nie robiła. Od tej pory szermierz chroni Słodkie Królestwo przed złem.

WyglądEdytuj

Rattleballs 2.jpg

Wygląda jak odwrócony do góry nogami automat z kolorową gumą do żucia. Jego tors ma kolor bordowy. Wychodzą z niego metalowe kończyny. Jego oczy to dwie skośne kreski. Nos przypomina pokrętło, a usta otwór na monetę. Na jego czole znajduje się dziura z której wylatują kulki. Na początku odcinka nosi obszarpaną pelerynę.

UmiejętnościEdytuj

Roboblok jest mistrzem miecza. Bez trudu pokonał Finna na wysypisku. Opanował ruch zwany cienistym cięciem.

CiekawostkiEdytuj

  • W młodości lubił jeździć na koniu tyłem.
  • Lubi rzucać jajkami.
  • Jest zaprogramowany by służyć Królewnie Balonowej w 100%.

Więcej w Fandom

Losowa wiki