Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Słodkie Królestwo

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Słodkie Królestwo
250px-Candy kingdom.jpg
Zdjęcie Królestwa
Nazwa Słodkie Królestwo
Ustrój Monarchia
Władca Królewna Balonowa
Lokacja Kraina Ooo
Mieszkańcy Słodyczanie

Słodkie Królestwo, pod władzą Królewny Balonowej (lub Balonowego Księcia [odcinek "Fionna i Cake" oraz "Bad little boy"]). Stworzone jest z cukierków i cukru. Najczęstsze pokazywane królestwo w kreskówce. Przed atakami i nieprzyjaciółmi strzegą go Gumowi Gwardziści. Zamieszkiwane jest przez Słodyczan, który również stworzeni są ze słodyczy. W centrum Królestwa znajduje się pałac Królewny Balonowej w którym mieszka m.in. Miętówka. Imprezy i wielkie święta są tu na porządku dziennym albo są to święta kulturalne lub imprezy wystawiane przez Królewnę. Na jednej z nich widzimy, że zamek ma ściśle tajne wejście (odc. Księgowidło).

Ciekawostki

  • W odcinku "Królestwo Gieniów" Słodkie Królestwo pada ofiarą inwazji Gienia. 
  • W odcinku "Coś Wielkiego"Słodkie Królestwo zostaje zaatakowane przez Wiedźmę Maje. 
  • W tle widać dolinę między górami, w której widnieje tęcza.
  • Słodyczanie zostali stworzeni przez Balonową
  • Przez królestwo płynęła radioaktywna rzeka

Historia

Mało jest wiadome o wczesnej historii słodkiego królestwa. W odcinku Skarbiec (ang. The Valut) królestwo pokazane jest kiedy to Królewna Balonowa oraz słodyczanie je budowali. Pokazane były po części zbudowane mury oraz centralna konstrukcja zamku, oraz radioaktywna rzeka płynąca przez królestwo która była zakopywana słodyczami. Zakopywano ją ponieważ mogła spalić/zmutować każdego kto by się jej dotknął, jak w przypadku Shoko. Podczas tego odcinka było także pokazane ożywienie gwardzistów przez królewnę balonową za pomocą jej amuletu.

Kiedy królestwo zostało ukończone stało się potężne, a władze nad nim sprawuje Królewna Balonowa. Legendarny bohater Billy pokonał i uwięził Króla Złego w koronach drzewa w więzieniu z bursztynu które jest na czubku zamku. Od tamtego czasu gwardziści nie byli zbyt potrzebni a ich role przejęli bananowi strażnicy.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki