Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Słoniczka (Odcinek)

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Słoniczka
Titlecard S1E4 treetrunks.jpg
Sezon 1, Odcinek 4
Oryginalny tytuł: "Tree Trunks"
Premiera: 12 kwietnia 2010 Ziemia.png
8 lutego 2011 Polska.png
Kod produkcji: 692-016
Reżyseria: Larry Leichliter
Scenariusz: Bert Youn
Sean Jimenez
Poprzedni: "Więźniowie Miłości"
Następny: " Księgowidło"

Słoniczka (ang. Tree Trunks) to piąty odcinek serialu Pora na Przygodę, a dokładniej czwarty odcinek pierwszego sezonu.

Streszczenie

Finn i Jake wyruszają z Słoniczką na niebezpieczne poszukiwanie kryształowego jabłka, najlepszego jabłka w całej Krainie Ooo.

Opis

Finn i Jake bawią się mieczami. Słoniczka woła chłopców na szarlotkę. Kiedy Słoniczka podaje szarlotkę usiada na niej mucha i ją wyrzuca. Podaje chłopcom drugie ciasto. Gdy chłopcy skończyli jeść Słoniczka pyta ich co by zrobili jak by mogli zrobić wszystko. Finn mówi ,że poleciał by w kosmos walczyć z kosmicznymi potworami. A Jake wyrzeźbi swoją twarz na księżycu. Słoniczka mówi ,że chciałaby zjeść Kryształowe Jabłka ,które znajduje się w złym lesie. Finn i Jake chcą spełnić jej życzenie.

Gdy docierają do Złego Lasu drogę toruje im wielka masa ciała. Gdy Finn staje z nią do walki tymczasem Słoniczka oblepia go naklejkami. Potwór w końcu ucieka gdy Finn odcina mu jedną rękę. Niedługo potem do Słoniczki przylatuje Szkieletowy motylek więc zaczyna za nim iść. Idzie z nim w głąb lasu a za nimi idą Złe znaki drogowe Słoniczka niczego nie świadoma zaprasza ich na herbatkę. Chłopcy orientują się ,że Słoniczka zniknęła więc idą ją ratować i udaje im się pokonać znaki ,ale to jeszcze nie koniec. Następną przeszkodą jest Mózgowa Bestia. Finn zaczyna z nią walczyć, ale przygodowy instynkt Słoniczki podpowiada jej że powinna go uwieść lecz jej pomysł skutkuje średnio. W samom porę Finn znajduje słaby punkt w postaci wielkiego klejnotu i zabija bestię.

Finn zaczyna krzyczeć na Słoniczkę a ona ucieka z płaczem ,żeby odnaleźć sama Kryształowe Jabłko ,które rośnie wewnątrz drzewa w kształcie grzyba. Słoniczce udaje się odnaleźć Jabłko.Niestety zjawia się Kryształowy Strażnik ,który kopiuje każdy ich ruch.Kiedy chłopcy próbują zwalczyć ,Słoniczka i jej kolega motyl zaczynają tańczyć i to odwraca uwagę strażników. Bohaterowie chcą go teraz zabić ale nie udaje im się to bo potwór może robić kilka czynności na raz.

Bohaterowie zdają sobie sprawę ,że muszą zrobić to w stylu Słoniczki. Chłopcy się malują i zaczynają tańczyć podobnie jak ona .Próbują przechytrzyć potwora ,aby Słoniczka mogła ugryźć Kryształowe Jabłko. Kiedy ugryzła kawałek Jabłka nagle wybucha, pozostawiając Finn'a Jake'a oraz Kryształowych Strażników w szoku i patrzą na siebie. Ostatnią sceną jest jak Słoniczka po zjedzeniu Jabłka idzie śmiejąc się. (Więcej można się dowiedzieć w odc.Kryształy Mają Moc

Bohaterowie

Bohaterowie Główni:

Bohaterowie Drugoplanowi

Jake jedzący szarlotke.jpg

Jake zjada szarlotkę

Miejsca

Ślimak

W tym odcinku ślimak pojawia się obok Słoniczki podczas rozkładania pikniku.

Ciekawostki

  • Kiedy Słoniczka nakleja naklejkę z koniem mówi na niego jednorożec bez rogu.
  • Kontynuacją odcinka jest odc. Kryształy Mają Moc.
  • Słoniczka ma chore serce.

Wideo

  • Wersja Polska
Słoniczka PL11:25

Słoniczka PL

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki