Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Słoniczka (postać)

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Słoniczka
Trunks.png
Słoniczka
Imię: Słoniczka
Wiek: ok.50
Płeć: Kobieta
Rasa: Słoń
Zajęcia/Praca: Zajmowanie się swoim sadem oraz ogrodem, opiekowanie się Słodziakiem (Król Zły) i Robienie szarlotki
Rodzina: Matka Słoniczki(matka) Wacek, Rafcio, Donek(ex mężowie) Pan Świnia(mąż)

Król Zły (adoptowane dziecko)

Słoniczka to żółty słoń pigmej, przyjaciółka Finn'a i Jake'a. Pierwszy raz wystąpiła w odcinku "Panika na Śpiącym Przyjęciu". W odcinku Słoniczka ugryzła kryształowe jabłko i eksplodowała po czym widziano ją biegnącą i śmiejącą się we wnętrzu kryształu. Później okazało się, że jabłko przeobraziło ją w zimnokrwistą dyktatorkę i kazała porwać Finn'a i zamienić go w kryształ, jednak udało się ją powstrzymać i przywrócić ją do pierwotnej postaci.Jej mężem jest Pan Świnia. Uwielbia jabłka, i potrafi piec z nich szarlotki. Mieszka na skraju lasu. Finn i Jake uwielbiają jej szarlotkę. Jest w podeszłym wieku. Wychowuje i opiekuje się Słodziakiem.

Cechy charakteru

Słoniczka jest bardzo wrażliwa. Często płacze. Najważniejszą rzeczą dla niej jest sad z pięknymi jabłkami. Chociaż jest wrażliwa, nie jest potulnym słonikiem. Jest bardzo szczera oraz honorowa (przyznała się, że ukradła jabłka, chociaż tego nie zrobiła). Lubiana przez wszystkich, każdy o niej powie, że jest słodka, miła i uprzejma. 

Ciekawostki

  • W odcinku "Kryształy Mają Moc " chciała wyjść za Finn'a, ale w późniejszych odcinkach zakochała się w Panu Śwince.
  • Dostała tytuł Kwarcjanny.
  • Jej imię w oryginalnej wersji to "Tree Trunks", w dosłownym tłumaczeniu Tree = Drzewo, Trunks = Trąby Słonia. Po angielsku "Tree Trunk" to kora drzewa.
  • Finn i Jake uważają, że piecze najlepszą szarlotkę na świecie.
  • Jest Słodyczanką.
  • Jej ulubiony napój to sok jabłkowy.
  • Oskarżyła się o kradzież własnych jabłek.
  • Ma słabe serce.
  • W odcinku "Escape form the Citadel" chciała się rozwieść z Panem Świnią ale zmieniła zdanie kiedy dostała w tym samym odcinku przeobrażonego Króla Złego.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki