Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Shape-shifter

1471stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Shape-shifter
Jezu...png
Imię Shape-shifter Zmiennokształtny
Rodzina Jake (syn)

Jake Jr. (wnuczka) T.V. (wnuk) Kim Kil Whan (wnuk) Charlie (wnuczka) Viola (wnuczka) Bronwyn (prawnuczka)

Debiut Joshua and Margaret Investigations"

Shape-shifter (ang.Zmiennokształtny) jest postacią, która po raz pierwszy pojawiła się w odcinku "Joshua and Margaret Investigations". Najwyraźniej pochodzi z obcego świata lub innego wymiaru, w wyniku jego ugryzienia Joshua "urodził" Jake'a, więc technicznie rzecz biorąc, jest to jego ojciec. Wspomniano, że Shape-shifter zaatakował także innych mieszkańców Ooo, możliwe jest więc że jego celem było stworzenie na Ziemi swego potomstwa do sobie tylko znanych celów.

Wygląd Edytuj

Istota jest w kolorze niebieskim, ma cztery nogi i pięć żółtych oczu z czerwonymi źrenicami, ułożonych na planie gwiazdy. Liczbę oczu jak i nóg może zmieniać podczas transformacji. Posiada usta otwierające się w różne strony oraz wiele ostrych zębów. Może zmieniać się w sowę, kota, dziecko oraz przybrać wiele innych, nieznanych form.

Umiejętności Edytuj

Może manipulować swoim ciałem tak, aby przybrało dowolny kształt i rozmiar, podobnie jak Jake, tyle że czyni to w bardziej płynny sposób. Ze znanych nam form, może zmienić się w sowę, kota oraz humanoida. Może wystrzelać wiązki energii a także otworzyć portal do innego wymiaru. Może też rozmnażać się poprzez wstrzykiwanie swego jadu innym istotom.

Ciekawostki Edytuj

  • Usta Jake Jr. są podobne do paszczy potwora, co oznacza, że prawdopodobnie jest to cecha przekazana z Istoty do Jake'a, a potem do Jake Jr.

Więcej w Fandom

Losowa wiki