FANDOM

Warren Ampersand
Jezu..
Imię Warren Ampersand
Rodzina Jake (syn)

Jake Jr. (wnuczka) T.V. (wnuk) Kim Kil Whan (wnuk) Charlie (wnuczka) Viola (wnuczka) Bronwyn (prawnuczka)

Debiut Joshua and Margaret Investigations"
Warren Ampersand jest postacią, która po raz pierwszy pojawiła się w odcinku "Joshua and Margaret". Jest zmiennokształtnym kosmitą który pochodzi z innego wymiaru, w wyniku jego ugryzienia Joshua "urodził" Jake'a, więc technicznie rzecz biorąc, jest to jego ojciec. Wspomniano, że Warren zaatakował także innych mieszkańców Ooo, możliwe jest więc że jego celem było stworzenie na Ziemi swego potomstwa do sobie tylko znanych celów.

W odcinku "Jake The Starchild" porwał Jake'a, by podstępem wyssać z niego życie. W tymże odcinku umiera będąc pochłonięty przez czarną dziurę, powstałą z gwiazdy w jego układzie planetarnym.

Wygląd Edytuj

Istota jest w kolorze niebieskim, ma cztery nogi i pięć żółtych oczu z czerwonymi źrenicami, ułożonych na planie gwiazdy. Liczbę oczu jak i nóg może zmieniać podczas transformacji. Posiada usta otwierające się w różne strony oraz wiele ostrych zębów. Może zmieniać się w sowę, kota, dziecko oraz przybrać wiele innych, nieznanych form.

Umiejętności Edytuj

Może manipulować swoim ciałem tak, aby przybrało dowolny kształt i rozmiar, podobnie jak Jake, tyle że czyni to w bardziej płynny sposób. Ze znanych nam form, może zmienić się w sowę, kota oraz humanoida. Może wystrzelać wiązki energii a także otworzyć portal do innego wymiaru. Może też rozmnażać się poprzez wstrzykiwanie swego jadu innym istotom.

Ciekawostki Edytuj

  • Usta Jake Jr. są podobne do paszczy potwora, co oznacza, że prawdopodobnie jest to cecha przekazana z Istoty do Jake'a, a potem do Jake Jr.