Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Shoko

1423strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Tajemniczy duch
Ghost Lady-1-.png
Imię: Shoko
Płeć: Kobieta
Wiek: Nieznany
Rasa: Duch, humanoid (za życia)
Zajęcie/Praca: Złodziejstwo
Rodzina: rodzice Shoko (matka i ojciec, imienia nie znamy)

Finn (następne wcielenie)

Tajemniczy Duch w rzeczywistości zwie się Shoko. Tak naprawdę jest to jedno z poprzednich żyć Finna. Pojawiła się w odcinku "Ciarki". Chłopak zauważa ją chowając się w jednym z pokoi w zamku. Gdy duch się wyłania zaczyna "zalewać" pokój swoimi włosami, dlatego Finn ucieka do innego pokoju niszcząc ścianę. Po dowiedzeniu się, że Jake zrobił mu dowcip postanowił wspomnieć o duchu. Jednak okazuje się, że duch nie był częścią żartu i Jake mówi, że Finn coś sobie wymyślił. Postanawia to wspomnienie wyrzucić z głowy.  Ponownie pojawia się w odcinku "Król Robak", jako jeden z wielu lęków Finna. Można wywnioskować, że pomimo tego, że wyrzucił upiora z głowy nadal ma go w podświadomości. Pojawia się w odcinku Sky Witch na zdjęciu wiedźmy w jej domu. Odgrywa również kluczową rolę w odcinku The Vault. W tym odcinku ukradła Amulet Królewny Balonowej. Niedługo po kradzieży została strącona do radioaktywnej rzeki.

Wygląd 

Duch ten ma szaro-niebieską skórę o charakterze grudek, długie zielone włosy niczym wodorosty, czerwono-czarne oczy. Jej szyja jest niezwykle długa. Co ciekawe jest bardziej szczegółowa w wyglądzie niż pozostałe duchy.

Umiejętności

Tajemniczy Duch potrafi przenikać przez ściany jak wiele duchów. Potrafi również kontrolować porost swoich włosów.

Występowanie w Odcinkach

Ciekawostki

  • W odcinku Sky Witch widać, że jej zdjęcie jest dokładnie oprawione w ramce.
  • Była to dziewczyna, która wpadła do radioaktywnej rzeki, dzięki czemu teraz tak wygląda. Pojawia się też w odc. Ciarki
  • Jest jednym z lęków Finna, a zarazem jego reinkarnacją.
  • Zna Królewnę Balonową.
  • Jest związana z domkiem na drzewie Finna i Jake'a dlatego, że umarła przy nim. Jej szkielet nadal jest w podłodze.
  • Jest jednym z wcieleń Finna.
  • Rodzice sprzedali jej ramię za super komputer, argumentując, że Komputer jest wszystkim czego potrzeba ci do szczęścia.
  • Kiedy była mała, rodzice zostawili ją w szkole sztuk walki i nigdy nie wrócili.
  • Królewna Balonowa twierdzi, że rodzice Shoko są najgorsi.
  • W odcinku The Vault występuje także pewien gang, który Królewna Balonowa unicestwiła, ale byli tam ludzie być może ostatni po Wielkiej Wojnie Grzybów.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki