Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Starożytny Magią Dający Życie

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Starożytny Magią Dający Życie
S5 e10 The Magi.png
Nazwa Starożytny Magią Dający Życie
Płeć Mężczyzna
Wiek nieznany ok 1000 +
Rasa Czarodziej
Zajęcie/Praca Ożywianie przedmiotów
Rodzina mama (wspomniana)

tata (wspomniany)

Starożytny magią dający życie to czarodziej, który ma możliwość, dać życie obiektom nieożywionym i możliwość latania. Wystąpił w odcinku "Loch tajemnic", "Mały Łobuziak" oraz "Dzięki ci za jabłka Giussepe"

Wygląd

Nosi kuchenne rękawice, aby uniknąć przypadkowego ożywienia i posunął się nawet do tego, że zakopał się pod ziemią, aby uniknąć korzystania z jego mocy. Kiedy włamuje się do domu Finna i Jake'a, widzimy, że może on zarówno ożywiać i deanimować obiekty. Wydaje się, że kiedy myśli o swoim ojcu, istoty które ożywia, starają się, powodować chaos i zniszczenie, a kiedy myśli o matce, istoty wydają się znacznie bardziej inteligentne i chcą przytulić każdego.

Występowanie w odcinkach

W "Loch tajemnicLodowy Król porywa SłoniczkęBRCR'a (którego myli z BMO), Cytryndora i Robcia aby ci pomogli mu przejść labirynt, który prowadzi do Czarodzieja. Kiedy Lodowy Król wyjawia swój plan pozostałym, rzuca w płomień swoją książkę o Fionnie i Cake, w nadziei, że Starożytny przywoła je i inne postacie do życia. Zamiast tego, książka sama w sobie jest powołana do życia. Po tym, jak Lodowy Król mówi, że Starożytny go zawiódł, ten opuszcza labirynt.

W celu ochrony wszystkich od katastrofy, Czarodziej zakopuje się pod ziemią, tak, że nie będzie w stanie niczego ożywić. Gdy czapka Finna dotknęła kwiatka, Czarodziej wbrew własnej woli ją ożywił. Wieczorem zakradł się do Domku na Drzewie. Oni złapali go w pułapkę, a on pokazuje, że wszystko, co przywoła go życia, staje się złe, z powodu złych relacji z ojcem.

Jednak, w tym czasie, Czapka Finna, pobiegła do Słodkiego Królestwa i zaatakowała jednego z przechodniów. Później, udało jej się przejąć kontrolę na Balonowym Strażnikiem. Starożytny ożywia przypadkowe przedmioty, tym razem myśląc o mamie; przedmioty nie mają złych zamiarów. Czarodziej mówi, jaki jest ich cel. Dawniej martwe przedmioty, ruszyły pokonać złego brata. Pod koniec odcinka, Starożytny dostaje od Finna czapkę. Przemienia ją, myśląc o mamie. 

W Dzięki ci za jabłka Giuseppe jedzie w trasę razem z Lodowym Królem i innymi czarodziejami, w tym z Ziomkiem - ożywioną przez niego czapką Finna.

Galeria

Cytaty

"

Przykro mi, ale tak moja magia działa. Tata zawsze mówił, że byłem złym czarodziejem, prawda tato! Dziecko jest złym czarodziejem! Zły czarodziej huh! Sam jesteś zły czarodziej! Jesteś zły czarodziej!

"

- "Mały Łobuziak"

"

Kocham moją mamusię!

"

- "Mały Łobuziak"

Ciekawostki

  • W odcinku Mały Łobuziak, Czarodziej ma kwiatek na głowie. Ponoć zakwitł, gdy Czarodziej był zakopany.
  • Starożytny ma swojego odpowiednika w drugiej serii Pendletona Warda (Bravest Warriors). Nosi imię The Cereal Master.en.

Więcej w Fandom

Losowa wiki