Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Starożytny Tandem Wojennego Słonia

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Starożytny Tandem Wojennego Słonia
Starozytnytadem.jpg
Nazwa Starożytny Tandem Wojennego Słonia
Płeć Mężczyzna
Debiut Limit

Starożytny Tandem Wojennego Słonia (ang. Ancient Psychic Tandem War Elephant) wystąpił w odcinku "Limit". Był on życzeniem Finna (Jake mając w perspektywie rychłą śmierć, wybrał kanapkę) po przejściu labiryntu. Niestety, nie każdy może jeździć na Starożytnym Tandemie Wojennego Słonia, gdyż to właśnie on decyduje czy da się komuś ujeżdżać, czy nie. Pojawił się również w odcinku "Meble i mięso", gdy skarby Finna i Jake'a się wysypały się z ich skarbca, okazało się, że Słoń wciąż tam był. Występuje również w odcinku "Coś Wielkiego", gdzie bronił Słodkiego Królestwa przed atakiem Maji i Darren'a.

WyglądEdytuj

Jest wielkim dwugłowym słoniem. Zamiast kłów ma potrójne strzelby, z których może strzelać. Na głowie nosi pomarańczowe gogle z żółtym trójkątem. Na końcu każdej jego trąby znajduje się różowy kryształ, dzięki któremu może strzelać wiązkami laserów. Na jego grzbiecie znajduje się wielkie, różowe siodło, na które można wejść dzięki drabince umieszczonej na nogach Słonia. Jego nogi to cztery mini-rakiety odrzutowe, dzięki którym Tandem może latać.

Ciekawostki:Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki