Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Strażnicy Cytadeli

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Strażnicy Cytadeli
24ApGpx.jpg
Imię: Strażnicy Cytadeli
Płeć: Brak
Zajęcia:Praca: Obrona Kryształowej Cytadeli
Status: Wymarły
Strażnicy Cytadeli - To grupa sześciu starożytnych strażników Kryształowej Cytadeli. Ich zadaniem jest znalezienie, aresztowanie i zamknięcie, istot które popełniły kosmiczne zbrodnie (zniszczenie planety). Oni zawsze czuwają niedaleko cytadeli i pilnują by nikt się nie uwolnił. Jeśli komuś uda się jakoś uciec, strażnicy natychmiast wystrzeliwują z swoich głów potężny, biały laser w stronę uciekiniera który zostaje unicestwiony na miejscu. Po wydarzeniach z "Ucieczka z Cytadeli" są uważani za wymarłych.

Wygląd Edytuj

Są stworzeni z różowego kryształu i głównego układu nerwowego. Mają Humanoidalny wygląd i każdy z nich ma co najmniej jedno ramię i załamane nogi.

Zdolności Edytuj

Strażnicy mogą tworzyć portale do dowolnego wszechświata, aby odnaleźć kosmicznych przestępców. Mogą zamrozić przestępce w różowym krysztale i przetransportować go do Kryształowej Cytadeli. Potężne lasery które wystrzeliwują natychmiast zabijają. Ich krew ma właściwości regeneracyjna które zapobiegają się starzeniu i od razu leczą rany, krew jednak nie może przywrócić kości. Ich krew był na tyle potężna żeby odnowić ciało Króla Złego. Mimo że byli bardzo potężni to jednak wszyscy zostali z łatwością zabici przez Złego, który zaraził ich czarną zarazą z którą nawet krew strażników nie mogła się równać.

Więcej w Fandom

Losowa wiki