Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Sygnatura cieplna (film)

1424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Sygnatura cieplna
S2e26 Heat Signature movie.png
Nazwa: Sygnatura cieplna
Rodzaj: Seria filmowa
Właściciel: Finn
Wprowadzony w: Filmowcy
Ostatnie pojawienie się: Sygnatura cieplna
Sygnatura cieplna (ang. Heat Signature) to seria filmów sprzed wojny, która składa się co najmniej z trzech produkcji. Motto filmu: "Pod oceanem nikt nie usłyszy twej śmierci" zdaje się sugerować, że to thriller/dreszczowiec, jednak aktualny gatunek jest nieznany, i ponieważ Finn to zobaczył, może mieć to coś wspólnego z jego strachem przed oceanem. Chociaż, jak mówi chłopak "ten film rozsadzi ich umysły" to raczej bardziej thriller niż film akcji. Historia pierwszego filmu opowiada o podwodnej załodze, która płynie do obszaru, gdzie wykryli sygnaturę cieplną wroga, ale nie mogą znaleźć ich własnej. W odcinku "Sygnatura cieplna", głośność jest obniżona, by widzowie mogli usłyszeć dialog Finna i Jake'a, ale w szumie tła, wydaje się, że ludzie krzyczą i da się wysłuchać różne dźwięki wydawane przez potwory (ryczenie, warczenie, żucie itp.).
CAP12.png

Dwie postacie z filmu.

Sygnatura cieplna została wspomniana w dwóch odcinkach, "Filmowcy" oraz "Sygnatura cieplna". W "Filmowcach" trzeci film miał zostać pokazany podczas Klubu Filmowego Finna i Jake'a, ale zostało to przez bohaterów cofnięte z uwagi na prawa autorskie. W tym samym odcinku, Marcelina wydaje się mieć wcześniej informacje o filmie, pytając "Och, z łodzią podwodną?" W "Sygnaturze cieplnej", która chronologicznie jest przed "Filmowcami", Finn wspomina, że dziwnie jest to, iż Marcelina ma ponad 1000 lat, a nigdy nie obejrzała Sygnatury cieplnej. Te komentarze sprawiają, że film był popularny w swoim czasie.

CiekawostkiEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki