Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Sygnatura cieplna (odcinek)

1424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

"Sygnatura cieplna"
242px-Titlecard S2E26 heatsignature.jpeg
Sezon 2, Odcinek 26
Oryginalny tytuł: "Heat Signature"
Polski tytuł: "Sygnatura cieplna"
Premiera: 9 maja 2011 Ziemia.png
1 grudnia 2011 Polska.png
Reżyseria: Larry Leichliter
Pomysłodawcy historii: Mark Banker
Patrick McHale
Kent Osborne
Pendleton Ward
Scenariusz: Ako Castuera
Tom Herpich
Poprzedni odcinek: "Śmiertelny upadek"
Następny odcinek: "Inwazja pięknisiów"

"Sygnatura cieplna" (ang. Heat Signature) to dwudziesty czwarty odcinek drugiego sezonu Pory na Przygodę oraz pięćdziesiąty drugi odcinek ogółem.

Streszczenie

Finn i Jake chcą stać się wampirami. Marcelina i jej kumple postanawiają zrobić z tego niezły dowcip.

Fabuła

Finn i jego przyjaciel Jake wybierają się do Marceliny z filmem "Sygnatura Cieplna" pod pachą. W domku wampirzycy okazuje się, że nie jest sama, ale towarzyszą jej trzy duchy: Wendy, Booboo i Georgy. W szóstkę zamierzają oglądać film. Główni bohaterowie wskoczyli na kanapę... i okazało się, że jest strasznie twarda. Wtedy Marcelina mówi, że ona nigdy nie siedzi, na swoich meblach, bo lewituje. Ponieważ Marcelina nie korzysta z kanapy jest strasznie twarda. Od tego momentu chłopaki strasznie chcą lewitować. Proszą wampirzycę, żeby zamieniła ich w wampiry .Przyjaciele - duchy niezbyt się z tym zgadzają, ale Marcelina powiedziała, że zamieni Finna i Jake w wampiry. Jednak to był żart. Marcelina kazała im zamknąć oczy, pod groźbą eksplozji głowy, dalej zamiast gryzienia było szczypanie, żeby udawane przemienianie w wampiry było wiarygodne, zostawiła na ślady ugryzienia na ich szyjach, tak naprawdę to były plamy ketchupu. Po zakończonym zabiegu, nasi bohaterowie odczuwali ból na szyi. Przyjaciele Marceliny zapytali czy czują chęć picia krwi. Otumanieni Finn i Jake powiedzieli, że tak. Po chwili przerazili, się że staną się źli i będą pili cudzą krew. Marcelina uspokoiła ich mówiąc, że mogą przecież pić czerwone kolory, i wtedy Jake wypił kolor, ale oczywiście to był kolejny kawał Marceliny. Jake tak naprawdę nie wypił koloru, ale sprytna wampirzyca tak to upozorowała, że Jake był pewny, że go wypił.

Ale to jeszcze nie koniec. Nasi dowcipnisie zamierzali kontynuować wrabianie niby - wampirów. Potem uczyli ich niewidzialności, chociaż było ich widać doskonale, chłopaki myślały, że naprawdę są niewidzialni. Postanowili, że porobią kawały Królewnie Grudkowego Kosmosu. Niezbyt wyszły, bo przecież KGK ich widziała.

Przyjaciele Marceliny chyba niezbyt lubili Finna i Jake'a, później wymyśliły nieprzyjemną lekcję, podczas której kopały naszych bohaterów.. Marcelina jednak zaprzestała brutalnej lekcji. I już chciała im powiedzieć prawdę. Ale duchy zaproponowały im lekcję lewitowania. Podekscytowani Finn i Jake zgodzili, się bez żadnych zastanowień. Podczas próby latania, o mało co nie zginęli, ale Marcelina ich uratowała, przez co duchy były na nią wkurzone. jednak obmyśliły kolejny plan, żeby zjeść ich mózgi. zaprosili ich na imprezę w swoim starym domie. Zamiast imprezy była katastrofa, duchy złapały Finna i Jake'a, wtedy weszła Marcelina, przeprosiła chłopaków, ale nie może pokonać duchów. Zrezygnowany Finn lamentuje, że umrze tylko dlatego, że chcial wygodnie obejrzeć Sygnaturę Cieplną. Wtedy duchy przypomniały sobie o oglądaniu filmu. Puściły wolno niby - wampiry, i z zaciekawieniem oglądały film, a Finn i Jake z grymasami siedzą na twardej kanapie, w ogóle nie interesując się filmem.

Postacie

Główni bohaterowie

Bohaterowie drugoplanowi

Ślimak

Ślimak pojawia się obok drzewa.

Ciekawostki

  • W filmie Sygnatura Cieplna, występują ludzie, co oznacza, że nakręcono go przed Wielką Wojną Grzybów.
  • W tym odcinku widać kawałek włosów Finna co nie zdarza się często w 2 sezonie.
  • Wampiry nie mogą pokonać duchów. Przypomina to grę kamień-papier-nożyce.
  • Marcelina podczas "Rytuału Kąsania" miała pięć palców.

Więcej w Fandom

Losowa wiki