Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Szczur Nauka

1514stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Medal.png "Jake ta impreza jest taka szalona!"~Finn, odc. Księgowidło

Ten artykuł został wybrany przez społeczność w comiesięcznym głosowaniu i otrzymał miano "Artykułu Miesiąca".

Szczur Nauka
Science.png
Imię: Nauka
Płeć: Mężczyzna
Wiek: Nieznany
Rasa: Szczury, Słodyczanin
Zajęcie/Praca: Asystowanie Królewnie Balonowej
Rodzina\Bliskie Osoby: Królewna Balonowa - właścicielka

Szczur Nauka to kukurydziano - cukierkowy szczur laboratoryjny Królewny Balonowej, który pojawił się w odcinku "Z deszczu pod rynnę". Pomaga jej w różnych doświadczeniach, np. testuje na niej różne substancje. Królewna Balonowa chciała wytłumaczyć Finnowi, że: "Nauka to jej szczur" lecz nie dokończyła, bo zamieniła się w zombie. W miarę toczenia się akcji odcinka Finn uwalnia Naukę, która ratuję ich przyrządzając Surowicę detrupicielską (Nauka znała jej recepturę), która uleczyła zarażone postacie. Pod koniec odcinka jest odznaczona orderem.

Wygląd Zewnętrzny

Szczur Nauka ma ciało zrobione na kształ kukurydzianego cukierka. Ogon i tylna część ciała ma kolor żółty, środkowa część ciała i przednie łapki mają kolor pomarańczowy, a głowa biały. Szczur jest wielkości normalnego szczura, ale przewyższa go wiedzą i inteligencją. Ma małe czarne oczka i pomarańczowy nos.

Cechy charakteru

Szczur Nauka wyróżnia się od innych szczurów swoim (wielkich rozmiarów) móżdżkiem.Jest bardzo inteligentna.Rozumie ludzką mowę i wiedziała jak zrobić Surowicę de trupicielską. Jest bardzo zwinna i silna (potrafi popchać słoik).      
Tumblr ltnhxbEGzY1r49vulo1 500.png

Szczur Nauka z Orderem

Ciekawostki

  • Królewna Balonowa eksperymentowała na Nauce.
  • Nie jest magicznym szczurem.
  • Nauka potrzebuje spokojnej muzyki, aby udało jej się wykonac eksperyment.
  • Potrafi tańczyć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki