Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Tarapaty w Grudkowym Kosmosie

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Tarapaty w Grudkowym Kosmosie
242px-Titlecard S1E2 troubleinlumpyspace.jpg
Sezon 1, Odcinek 2
Oryginalny tytuł: "Trouble in Lumpy Space"
Premiera: 5 kwietnia 2010 Ziemia.png
29 stycznia 2011 Polska.png
Kod produkcji: 692-015
Reżyseria: Larry Leichliter
Scenariusz: Adam Muto

Elizabeth Ito

Poprzedni: "Panika na Śpiącym Przyjęciu"
Następny: "Więźniowie Miłości"

Tarapaty w Grudkowym Kosmosie (ang. Trouble in Lumpy Space) to trzeci odcinek serialu Pora na Przygodę, a dokładniej drugi odcinek pierwszego sezonu.

Streszczenie

Finn wyrusza do Grudkowego Kosmosu, aby odszukać antidotum dla swojego przyjaciela po występku Królewny Grudkowego Kosmosu podczas przyjęcia w Słodkim Królestwie.

Fabuła

Akcja zaczyna się w Słodkim Królestwie. Odbywa się tam przyjęcie herbaciane które urządziła Balonowa w którym udział biorą Finn, Jake, Królewna Grudkowego Kosmosu i Królewna Hot-Dog. Finn oświadcza KGK, że to nie fair, ponieważ ona lata. Królewna przestaje lewitować i upada na ziemię oraz przez przypadek gryzie Jake'a w nogę. KGK mówi ,że jeśli Jake zmieni się w grudkę na zawsze, jeżeli nie zażyje antidotum. Finn ,Jake i KGK idą do lasu Słodkiego Królestwa gdzie znajduje się Portal do Grudkowego Kosmosu. KGK mówi żabie hasło (Cokolwiek 2009) żaba ich połyka i dostają się do Grudkowego Kosmosu. KGK pokazuje chłopakom swój dom lecz gdy Jake'owi się pogarsza Królewna prosi swoich rodziców o samochód. Zdenerwowana zaczyna na nich krzyczeć, a oni zabraniają jej wziąć samochód.Następnie dzwoni do Melissy (jej najlepszej przyjaciółki). Ta zgadza się się użyczyć samochodu ale przed dotarciem na Romantyczne Wzgórze jadą do jej chłopaka Brada, a byłego KGK. W końcu jednak dotarli na Romantyczne Wzgórze. Finn i Jake idą po antidotum ale spotykają tam trzech pozerów gładkości którzy już by dali im antidotum lecz zjawiła się KGK, która nie była miła dla pozerów, przez co nie dali chłopakom antidotum. Finn wściekł się na nią a Jake zmienia się już całkiem w grudkę i idzie z KGK na Cotygodniowy Przedmaturalny Bal. Po kilku minutach znów przychodzą Pozerzy Gładkości i dają Finn'owi antidotum lecz Finn nie może się dostać na grudkę gdzie znajduje się bal gdyż nie jest grudką i nie ma samochodu. Każe im żeby jego ukąsili ale oni się nie zgodzili więc zrobił to na siłę. Finn zaczyna zmieniać się w grudkę i przedostaje się na do sali balowej. Gdy Finn znajduje się już tam Jake'a który tańczy. Każe Jake'owi usiąść na kuli ale on nie chce. W tym momencie Finn zmienia się w grudkę całkowicie i ani on nie chce aby Jake usiadł na kuli ani on sam. Jake zaczyna go gonić ale Finn upuszcza kulę i Jake zmienia się w z powrotem w psa i chce żeby usiadł na kuli lecz Finn wpadł na inną grudkę i traci przytomność. Kiedy Finn się ocknął był już człowiekiem. Ostatnia scena odcinka jest taka, że Finn, Jake i KGK tańczą ostatni taniec.

Bohaterowie

Bohaterowie Główni:

Bohaterowie Drugoplanowi:

Miejsca

Ślimak

Ciekawostki

  • Rejestracja na samochodzie Melissy to "SEXY LUMP". Po polsku znaczyłoby to prawdopodobnie "SEKSOWNA GRUDKA".
  • "Pozerzy Gładkości" to postacie będące na Romantycznym Wzgórzu, które pilnują antidotum, bo czują się lepiej, gdy są gładcy.
  • Na Romantycznym Wzgórzu Grudkowi mieszkańcy flirtują razem i całują się.
  • Brad chodzi z Melissą, a nie z KGK.
  • Ugryzienie przez kogoś z Grudkowego Kosmosu powoduje, że ugryziona osoba zamienia się w grudkę.
  • Kiedy Finn staje się grudką, jego plecak znika.
  • To dotychczas najbardziej ocenzurowany odcinek w Australii.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki