Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Trawiasty Czarodziej

1424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Baby-finn.jpg Ta strona jest dopiero w powijakach!
Trawiasty Czarodziej
200px-GrassyWizardrender.png
Trawiasty Czarodziej
Płeć: Mężczyzna
Wiek: Nieznany
Miejsce Zamieszkania: Trawiasta góra
Debiut: Miecz Traw
Trawiasty Czarodziej pojawia się w odcinku Miecz z traw. Jest to czarodziej, który sprzedał Finnowi miecz z trawy. Na rynku miał swój namiot z trawy, gdzie sprzedawał przeklęte miecze. Kiedy Finn zorientował się, że jego miecz jest przeklęty, chciał oddać miecz czarodziejowi, lecz jego namiotu już tam nie było.

Zamieszkuje Królestwo Traw, gdzie ma swój trawiasty dom, w którym prawdopodobnie wszystkie meble są zrobione z samej trawy (którą zresztą włada). Miecz z trawy miał zrobić Finnowi na złość (plan ten na samym początku powodził), jednak Finn szybko pogodził się z mieczem, dzięki czemu mógł go również kontrolować, co bardzo rozwścieczyło Czarodzieja.

WyglądEdytuj

Trawiasty czarodziej to średniego wzrostu postać o okrągłej i szerokiej posturze. Jego twarz pokrywa brunatno zielona broda w, której znajduje się duży liść podobny jak ten, który widnieje na czubku jego łysiny. Jego krzaczaste brwi również mają taki kolor jak broda. Charakterystyczną cechą jego twarzy jest duży zadarty w gore nos. Skóra czarodzieja ma limonkowy odcień. Jego ubiór to trawiasty kombinezon w kolorach ciemnej i jasnej zieleni. Nie nosi butów.

Zdolności Edytuj

Trawiasty czarodziej może kontrolować trawę. Może również przeklinać różne rzeczy np.: miecz Finna jest bardzo precyzyjny i nie może się go pozbyć.

Więcej w Fandom

Losowa wiki