Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Tylko dla Czarodziejów

1423strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

"Tylko dla Czarodziejów"
1000px-Wizard Only Fools Card.png
Sezon 5, Odcinek 26
Oryginalny tytuł: "Wizards Only, Fools"
Polski tytuł: "Tylko dla Czarodziejów"
Premiera: 1 lipca 2013 Ziemia.png

31 marca 2014 Polska.png

Reżyseria: Nate Cash
Nick Jennings
Pomysłodawcy historii: Kent Osborne
Pendleton Ward
Jesse Moynihan
Adam Muto
Scenariusz: Jesse Moynihan
Thomas Wellmann
Poprzedni odcinek: "Prawo Ulicy"
Następny odcinek: "W cudzej skórze"

"Tylko dla Czarodziejów" (ang. "Wizards Only, Fools") - dwudziesty szósty odcinek piątego sezonu Pory na Przygodę oraz sto trzydziesty odcinek ogółem.

Streszczenie

Skrobek choruje na przeziębienie. Królewna Balonowa próbuje mu pomóc, lecz ten mówi, że chce być uleczony wyłącznie za pomocą magii. Balonowa nie wierzy w magię, lecz postanawia udać się razem z Finnem i Jake'm  do Miasta Czarodzieji, gdzie próbują kupić magiczne lekartwo dla Skrobka. Wszyscy wpadają w kłopoty z powodu Królewny, gdyż powiedziała sprzedawcy, że magia nie istnieje. Ten z wściekłości włącza alarm, a Królewna Balonowa kradnie antidotum. Gdy bohaterzy próbują uciekać zauważają starego przyjaciela Abraka-Daniela. Ten próbuje ich kryć, lecz i tak zostają złapani przez strażników. Cała czwórka idzie do więzienia. Podczas przerwy obiadowej dochodzi do bójki pomiędzy Królewną, a Abraka-Danielem. Wtem Jake'owi przypomniało się, że w swoim brzuchu chowa lekarstwo, które w rzeczywistości jest magicznym lodem, który potem zamraża więzienie i jego więźniów. Po powrocie do Słodkiego Królestwa Królewna wstrzykuje Skrobkowi lekarstwo mówiąc mu, że jest ono magiczne.

Bohaterowie

Główni:

Drugoplanowi:

ślimak

Ciekawostki

Błędy

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki