Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Wśród Poduszek

1424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Wśród Poduszek
Tumblr mkyo6o44tF1raqynpo1 500-1-.png
odcinek 16 sezon 5
Oryginalny tytuł Puhoy
Polski tytuł Wśród Poduszek
Premiera 8 kwietnia 2013Ziemia.png

17 marca 2014Polska.png

Poprzedni odcinek Wirus w Systemie
Następny odcinek BMO Lost

Wśród Poduszek jest szesnastym odcinkiem piątego sezonu serialu oraz sto-dwudziestym odcinkiem ogólnie. 

Streszczenie

Finn i Jake budują Poduszkowy Fort. Młody bohater zapuszcza się w głąb Fortu i przedostaje się do Poduszkowego Świata.

Fabuła

Jake (przemieniony w buldożer) buduje Poduszkowy Fort i jednocześni pociesza Finna. Chłopca zasmucił brak reakcji Ogniowej Królewny na jego dowcip; sądzi, że to koniec tego związku. Zamyślony zapuszcza się w głąb Poduszkowego Fortu, żeby spokojnie pomyśleć. Bohater odkrywa przejście do Poduszkowego Świata. Zabija tam Smoka z Koców, który terroryzuje mieszkańców Poduszkowej Wioski. Szczęśliwi mieszkańcy oraz ich król -Quilton- urządzają na cześć Finna bal. Nazywają go "Mięsna Poduszka".

Na balu chłopiec poznaje Roselinen (córkę Quiltona). Młody bohater wpadł w oko dziewczynie. Razem tańczą.

Kilka lat później

Finn i Roselinen mają dwójkę dzieci: Jay'a i Bonnie. Do ich domu przybywa dziadek dzieci i oznajmia bohaterowi, że wreszcie odkryli w jaki sposób może wrócić do swojego prawdziwego domu. Rodzina wyrusza na poszukiwania Wyroczni.

Kolejne kilka lat później

Rodzina odnajduje Wyrocznię, który pyta się Finna, czy na prawdę chce wrócić. Po dziwnej rozmowie Jay chce się upewnić, że ojciec zapamięta ich, kiedy wróci do dawnego życia. Co ciekawe, widzimy Finn'a, który nie ma lewej ręki. Na jej miejscu widnieje pluszowy zamiennik kończyny, podobny kształtem do protezy Człowieka Finn'a z odcinka Człowiek Finn.

Następne kilka lat później

Finn jest już bardzo stary, a nadal nie znalazł przejścia do Ooo. Rodzina jest przy nim kiedy "umiera".

Stary Finn odbywa (po "śmierci") dziwną podróż, w której spotyka GOLB'A. Nareszcie wraca do domu.

Kiedy spotyka Jake'a chce mu opowiedzieć jaki miał dziwny sen w Forcie, ale zadzwoniła Ogniowa Królewna. Wytłumaczyła, że wcześniej nie rozumiała kawału i że jest świetny. Po krótkiej rozmowie chłopiec natychmiast zapomina o swojej rodzinie oraz o słowu danemu Jay'owi.

Bohaterowie

Główni

Drugoplanowi

Wspomniani

Ślimak

Ciekawostki

  • Wyrocznia występuje również w mitologii greckiej.
  • Odcinek nawiązuje do książki i filmu "Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i Stara Szafa".
  • W tym odcinku Finn ma już 3 dzieci ( Jay'a ,Bonnie i Sztorma )
  • W tym odcinku po raz drugi występuje Burza Nożowa .
  • Na karcie tytułowej jest ulubiony kubek Jake'a (który wyrzucił przez okno, by pocieszyć Finna) i dużo noży.
  • Gdy Jake, zamieniony w buldożer zrzuca poduszki na smutnego Finna można zauważyć, że przy spadającym BMO pojawia sią CMO lub EMO.
  • Gdy Finn pocierał swoją brodę, miał pięć palców.
  • BMO ma kubek z napisem "#1 MO", to ten sam, który był w odcinku Filmowcy
  • "Puhoy!" to poduszkowa wersja przywitania ("Ahoy!"). 
  • Finn nie zapomina wszystkiego, ponieważ w odcinku Piknik u księżniczki krzyczy do Lodowego Króla: "Puhoy!"
  • W tym odcinku Finn ma mechaniczną rękę z poduszek. Taką jak w "Człowiek Finn" i "Pies Jake".

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki